مطالب متفرقه

نکاتی مخفی برای استفاده از بک لینک باکیفیت

قبل از اینکه عمیق تر بپوشم و به دنبال راه هایی برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا، ضروری است که بدانید که لینک ها چیست و چرا وب سایت های شما به آنها نیاز دارند. در این مقاله، من با جزئیات پیوندها و بهترین شیوه های ساختن آنها را مورد بحث قرار خواهم داد.

بیایید شروع کنیم. توجه داشته باشید، من به شیوه های ساختن پیوند سفید کلاه چسبیده ام.

پیوندها چیست؟

پیوندهای برگشتی پیوندهای ورودی به یک وبسایت است. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند که معیارهای ضروری مانند محبوبیت، اعتماد و اقتدار مربوط به سایت شما را تجزیه و تحلیل کنند. لینک های کیفیت از سایت های قدرتمند به شما کمک می کند تا در رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو، همچنین SERPs نامیده می شود.

آیا وب سایت شما طراحی شده است تا کسب و کار یا خدمات خود را ارتقاء دهد یا اینکه شما به صورت آنلاین به فروش می رسانید، رتبه بندی مهم است. صحبت از فروش آنلاین، مقاله من در 9 بهترین سازنده ی وب سایت تجارت الکترونیک را بررسی کنید.

اجازه دهید با کمک یک تقلید از لینک ها درک کنیم. تصور کنید شما در یک خیابان شیک با مجموعه ای از مغازه ها و نمایشگاه های مغازه هستید. این سایت های قدرتمند در اینترنت هستند. در حال حاضر، فرض کنید که اخیرا یک فروشگاه جدید در نزدیکی خود را باز کرده اید. مقایسه این فروشگاه جدید با وب سایت تازه کار خود را با کمی و بدون بازدید کننده مقایسه کنید.

شما مایل به جذب بیشتر و بیشتر مشتریان به فروشگاه جدید خود هستید و به دنبال تبلیغات هستید. بنابراین، یک روز، شما تصور می کنید که یک بیلبورد در نزدیکی یک فروشگاه مارکدار – XYZ قرار دهید. در نتیجه، هر زمان که مشتریان فروشگاه XYZ را می دیدند، علامت را می دیدند و فکر می کردند فروشگاه شما متوقف شود.

به آرامی و به تدریج، مشتریان بیشتر و بیشتر شروع به خرید خود می کنند. علائم لینک لینک برای یک کسب و کار است یک آگهی تبلیغاتی مشابه لینک های موجود در وب سایت های قدرتمند است.

وب سایت های دارای مجوز بالا از قبل تاسیس شده اند و مقدار زیادی از ترافیک آلی را دریافت می کنند. هر زمان که مردم در این وبسایت قرار بگیرند، شانس بالا هستند که ممکن است بر روی لینک backlink که به سایت شما هدایت می شود کلیک کنید. الگوریتم گوگل این لینک ها را به عنوان سیگنال های اعتماد و اقتدار مشاهده می کند. هر متخصص مشاوره SEO به شما می گوید که این عوامل در رتبه بندی آلی اهمیت دارند.

این بسیار به این نتیجه می رسد که چرا لینک ها مفید هستند. اکنون، بیایید ببینیم که چگونه لینک لاین ها کار می کنند.

چگونه لینک ها کار می کنند؟

لینک ها به دو روش کار می کنند. اول، آنها ترافیک شما را افزایش می دهند. دوم، آنها اجازه می دهد موتورهای جستجو در مورد وب سایت شما و افزایش اعتبار آنلاین خود را.

اما، چگونه آنها را انجام می دهند؟

به خوبی تحقیق شده است که سایت های قانونی تمایل دارند سایر سایت های معتبر را پیوند دهند؛ در حالی که از سوی دیگر، سایت های اسپم لینک های کافی از منابع معتبر دریافت نمی کنند. با استفاده از داده های لینک، هر چند که هرگز نمی تواند به طور کامل دقیق باشد، به افراد اجازه می دهد یک رویکرد علمی بیشتری نسبت به استراتژی های جستجوگرها اتخاذ کنند.

من توصیه می کنم با توجه به لینک های کیفیت و تنوع متن لنگر برای نتایج جستجو بهتر است. ساختمان Backlink یک استراتژی مهم است و نیاز به برنامه ریزی دقیق برای اجرای موفق دارد. اگر قصد دارید یک کمپین ساخت لینک را از ابتدا شروع کنید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در اینجا چند راهنمای ساخت لینک وجود دارد که به شما کمک می کند.

شبکه های اجتماعی برای لینک های معروف

شبکه های اجتماعی

به اشتراک گذاری اجتماعی یک تاکتیک عالی برای ایجاد لینک های طبیعی است و سیگنال های اجتماعی شما را افزایش می دهد

این بخش بر روی شبکه های اجتماعی و مکان هایی است که شما می توانید حضور آنلاین را ایجاد کنید و مطالب خود را به نحوی که دیگران می توانند برای به دست آوردن ارزش اضافی به اشتراک بگذارند و پیوند دهند، تمرکز کنند.

LinkedIn

LinkedIn یک آرایه از گزینه های ارائه می دهد که شما می توانید محتوای خود را برای ارزش لینک کنید. علاوه بر اتصال مطالب خود به نمایه شما، می توانید پیغام های پست معمولی کوتاه را به پست های طولانی تر و دقیق تر در وب سایت اصلی خود پیوند دهید.

Pinterest

Pinterest برای مرتبط کردن محتوا که با ژانرهای خاص مانند DIY و دیگران مرتبط است مفید است. همچنین می تواند برای infographics و دیگر محتوای بصری متوسط ​​استفاده شود. این سایت را می توان در ارتباط با تکنیک های ساخت لینک های مختلف در خط استفاده کرد.

ردیت

Reddit بدون شک در مورد نوع محتوایی که میزبان آن است، بسیار شگفتانگیز است. گفتم؛ موضوعات مختلف وجود دارد که در آن شما می توانید چیزی مربوط به طاقچه خود را پیدا کنید. شما می توانید لینک خود را به عنوان خوانده شده بیشتر در حالی که پاسخ به نظر دیگران قرار داده است و بیشتر احتمال دارد به عنوان ارزش افزوده به جای هرزنامه و تبلیغات.

+ Google

با وجود به روز رسانی پاندا، Google+ هنوز هم می تواند برای رها کردن برخی از لینک های مرتبط استفاده شود. بهتر است برای لینک مستقیم برای نمایه سازی بهتر و سریعتر استفاده شود.

نمایش مشخصات عمومی

این سایت یک رسانه عالی برای انتشار همه نوع از محتوای بصری از جمله تصاویر، نقل قول ها، فیلم ها و پیام های تصویری برای مردم در بزرگ است.

Imgur

Imgur وب سایت مفید است اگر می خواهید یک پیام معنی دار همراه با تصویر و infographics قانع کننده ارسال کنید.

HubPages

این بین رفتن یک شبکه اجتماعی یک دایرکتوری مقاله است. این اجازه می دهد تا کاربران را به ایجاد مراکز متمرکز در زمینه تخصص خود را انتخاب کنید.

BizSugar

این سایت را می توان به طور موثر برای به اشتراک گذاشتن لینک ها و مبادله مشارکت با دیگر وبلاگ نویس های مرتبط استفاده می شود. این یک شبکه اجتماعی حیاتی برای ارتباط با نقش های مشخص در یک جامعه است.

وبلاگ Tumblr

این سایت بسیار محبوب در بین جوانان است. لینک ها دشوار است، و رابط کاربری کمی استفاده از آن است.

تربرر

این شبکه یک جامعه محافظت کننده برای نفوذگران و رسانه ای عالی برای ارتباط با دیگر نفوذگران است.

جدا از شبکه های اجتماعی، دایرکتوری های مقاله همچنین می توانند به استراتژی کسب پیوند شما کمک کنند. بیا نگاه کن

فهرست مقالات برتر برای ایجاد لینک های رایگان

عوامل رتبه بندی وب سایت

ارسال دایرکتوری می تواند خطرناک باشد، به ویژه هنگامی که شما انتخاب می کنید برای ایجاد لینک از دایرکتوری های مقاله با کیفیت پایین. به همین دلیل است که ما لیستی از دایرکتوری های مقرون به صرفه را که باید برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا به آنها توجه داشته باشید، سرپرستی می کنید.

GrowthHackers

این سایت در درجه اول توسط وبلاگ نویسان است که به دنبال اطلاعات با کیفیت کم با حداقل تلاش است. این یک hangout مورد علاقه برای حرفه ایان بازاریابی دیجیتال است.

Slashdot

Slashdot یک دایرکتوری برای گوگل و مهندسان کامپیوتر است. این دایرکتوری مقاله اطلاعاتی با ارزش و در عین حال دقیق مربوط به فناوری و تأثیر فناوری را در سیاست ارائه می دهد که عمدتا بر اخبار و فن آوری تمرکز دارد. اگر طاقچه شما با طرحی از این فهرست مناسب باشد، مقالات شما مطمئنا خوب عمل خواهند کرد.

Alltop

این پوشه را می توان به عنوان یک جک از همه معاملات در نظر گرفت که آن را با اطلاعات و محتوای هر نوع ژانر مرتبط می کند. این یکی از مهمترین دایرکتوری های عمومی است که ما امروز با ما داشته ایم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که حساب خود را ایجاد کرده و مقالات را ارسال کنید.

BlogEngage

این دایرکتوری عمومی دیگری است که شما می توانید مقالات خود را نیز ارسال کنید. از آنجایی که با انواع ژانرهای مختلفی روبرو می شود، شانس بسیار بالاست که تو رفتگی در دیوار خود را پیدا خواهید کرد. این یکی از کمترین راهنماهای اسپم است که می توانید آن را نگه دارید.

Synacor

این دایرکتوری در مورد تکنولوژی و تبلیغات آشکار می کند. محتوای با کیفیت بالا را تولید کنید و باید خوب باشید

 SelfGrowth

SelfGrowth یک دایرکتوری فراگیر است که به دقت مورد نیاز است تا بتواند از نیازهای متنوعی از موفقیت کسب و کار به مسائل شخصی مربوط به سلامت، شیوه زندگی، روابط و مسائل مالی برخوردار شود.

سهاند

این یکی دوباره بین یک سایت شبکه اجتماعی و دایرکتوری برای مقالات و وبلاگها است. شما می توانید با مشخصات فیس بوک خود وارد شوید و سپس مطالب خود را ارسال کنید.

EzineArticles

این یکی از بزرگترین و قدیمی ترین پایگاه های اینترنتی موجود در اینترنت برای ارسال انواع مطالب بدون در نظر گرفتن طاقچه آن است.

مقالات پایه

این مقاله با مقالات مرتبط با منافع عمومی با محتوای منسوخ شده و کیفی که با دانش، اعتبار و مدارک معتبر به دست می آید، می پردازد.

  • لینک های بالا pr با استفاده از haro
  • تکنیک های دیگر برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا
  • لینک های خود را به وب سایت خود اضافه کنید
  • تکنیک های ذکر شده در زیر یک دسته خاص قرار نمی گیرند، بلکه ترکیبی از روش ها هستند.
  • راهنمای موس برای ساختمان پیوند شکسته

این یک راهنمای Moz برای ساخت لینک های شکسته است. این به شما در شناسایی لینک های شکسته و احیای صفحات کمک می کند تا آب پیوند را حفظ کنید.

تبدیل پست های وبلاگ به پادکست ها

این برای تبدیل محتوای شما به یک فرمت صوتی برای به دست آوردن جایگاه قابل توجهی بیشتر و کسب پیوندهایی از فروشگاه های پادکست و داوران استفاده می شود. این بیشتر به پیروان شما کمک می کند تا سریعا در حالی که در حال سفر هستند از محتوا خود استفاده کنید.

راهنما خبرنگار بیرون

این عمل به عنوان یک لینک بین خبرنگار خبره و کسی از صنعت که مایل به به اشتراک گذاشتن نظرات و حوادث در صنعت است. هارو می تواند راه عالی برای ایجاد خود به عنوان یک مقام باشد. هارو یکی از ابزارهای مورد علاقه من است، اگر چه کار سخت و پایداری طول می کشد.

تبدیل پست های وبلاگ به فیلم ها

این در درجه اول به منظور تبدیل وبلاگ ها به فیلم ها برای تبلیغات از طریق سایت های شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب و فیس بوک استفاده می شود.

پاسخ به سوالات در Quora

همانند یاهو پاسخ ها، Quora یک پلت فرم دیگری است که می تواند به وسیله ی متخصصین متخصص پاسخ دقیق و آگاهانه به سوال خود را بدست آورد. همه شما باید انجام دهید این است که سوالات مربوط به طاقچه خود را پاسخ دهید و لینک وبلاگ خود را اضافه کنید.

تبدیل پست های وبلاگ به اسلاید

محتوای را به اسلایدهای پاورپوینت قابل نمایش تبدیل کنید. شما می توانید اسلایدهای پاورپوینت را در Slideshare نمایش داده و در عین حال دیگر وبلاگ نویسان را دعوت کنید تا از ارائه خود دعوت کنید.

ایجاد پست های گرد

کاوش و جستجوی وبلاگ نویسان دیگر که علاقه مند به به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تخصص مربوط به صنعت شما هستند.

نوشتن یادداشت ها

این روش دیگری است که از طریق آن شما می توانید لینک ها را ایجاد کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید، نوشتن توصیفات برای محصولات و خدماتی است که شما استفاده کرده اید و از کسب و کار درخواست کنید که این گواهی نامه را به وبلاگ یا وب سایت خود مرتبط کنید.

تبدیل لینک های پیشنهادی به لینک های واقعی

موارد زیادی وجود دارد که شما در یک پست ذکر شده اما مرتبط نیستید. شما می توانید از این به نفع خود استفاده کنید و از آنها بخواهید که این اشاره را به یک پیوند تبدیل کنند.

ارسال مهمان

ارسال مهمان هنوز زنده است و یک راه عالی برای کسب برخی از لینک های با کیفیت است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که بلاگها و وبسایتهایی را که می توانید پست مهمان را در آن پیدا کنید پیدا کنید. با تماس با صاحب وبلاگ شروع کنید.

من مطمئن هستم؛ شما باید آماده باشید تا استراتژی backlinking خود را از ابتدا شروع کنید. با این حال، چند چیز که باید مراقبت از آنها را داشته باشید وجود دارد. ما در بخش های آینده این مقاله به طور دقیق بحث خواهیم کرد.

11. مطبوعات

وقتی که به یک استراتژی ساخت لینک می آید، انتشارات مطبوعات اغلب دست کم گرفته می شوند. با این حال، به درستی استفاده می شود آنها می تواند مفید باشد. آیا می خواهید سایت خود را فقط از لینک های انتشار مطبوعاتی رتبه بندی کنید؟ شماره خبرها می تواند تبلیغ سریع و آسان ایجاد کند. لینک های از سرویس انتشار مطبوعات معتبر نیز می تواند برای بهینه سازی نسبت متن لنگر استفاده شود.

  • برای مطبوعات پیشنهاد می کنم:
  • Press Synergy را فشار دهید
  • لینک های اضافی منابع ساختمان لینک
  • لینک برگشت برای وب سایت را خریداری نکنید
  • پیوند منابع ساختمان

راهنمای قطع ارتباط Backlink در ارتباط با ساختمان

این یک راهنمای واقعا روشن برای همه چیز در مورد لینک ها، همه چیز شامل است. وب سایت، نویسنده آن و اطلاعات و دستورالعمل های ارائه شده معتبر و چیزی است که شما می توانید برای ساخت لینک های با کیفیت بالا به بانک.

  • این بهترین راهنمای موجود است.
  • راهنمای مو برای افزایش محبوبیت و لینک ها

این قسمت یکپارچه از راهنمای مبتدی Moz به SEO است. این فصل تمام موارد مربوط به لینک ها را پوشش می دهد و همچنین به شما یک نگاه عمیق در مورد نحوه نمایش لینک ها در Google می دهد.

طبیعی ساختمان لینک 101

یک کتاب راهنمای عالی اگر می خواهید حضور آنلاین خود را افزایش دهید و می خواهید وب سایت خود را با منابع بالای قدرت مرتبط کنید. خوب، می توان گفت که این راهنما به طور عمده از ساختمان پیوند عمدی متفاوت است، اما، مجموعه ای از دستورالعمل های تکمیلی را برای پیگیری فراهم می کند.

راهنمای پیشرفته Quicksprout برای ساختمان لینک

این راهنما یک قدم جلوتر می رود با ترکیب همه اطلاعات مرتبط علاوه بر ارائه استراتژی های پیشرفته. این راهنمای توسط نویسندگان مشابه از راهنمای backlinko – Neil Patel و Brian Dean تهیه شده است.

راهنمای مو برای تجزیه و تحلیل پشتیبان گیری رقابتی

این یک راهنمای جامع است که چگونه می توانید لینک هایی را که در جاهای مختلف قرار گرفته اند تحلیل کنید. همچنین، راهنمای همچنین به شما در نزدیک شدن به وب سایت های معتبر کمک می کند و به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل کنید که چگونه رقبای شما پیوندها را به دست می آورند.

پایگاه خبری پیوند پایگاه داده جستجو در نقطه جستجو

این راهنمای یک لیست فوق العاده عظیم از تکنیک های پیوند ساختمان ارائه می دهد که به یک پایگاه داده قابل فیلتر بندی می پردازند که می تواند با سهولت و کمال مورد استفاده قرار گیرد. روش ها همچنین می توانند براساس زمان تخمین زده شده برای اجرای آنها مرتب شوند و مرتب شوند. اگر شما با روشها و روندهای معمول و یا نیازهای خاصی آشنا هستید، این یک راهنمای بسیار عالی برای پیدا کردن تکنیکهای متناسب با این لایحه است.

راهنمای WordStream برای ساختمان لینک رایگان

روش های پیوند ساختمان همواره شامل سرمایه گذاری، مالی بودن وقت خود یا هر دو است. این ممکن است به صورت خرید مستقیم لینک ها، خرید نرم افزار، ایجاد سایت های ماهواره ای و استفاده از ابزارهای پرداخت در میان دیگران باشد. این راهنمای متمرکز بر روش هایی است که از طریق آن شما می توانید لینک ها را به صورت رایگان ایجاد کنید.

راهنمای ماتیو وودوارد برای ساختمان لینک های چندگانه

یک ساختمان پیوند به صورت یک روش کلاه خاکستری است و در پایه پایین قرار دارد. با این حال، این راهنمای دارای اطلاعات حیاتی است که باید بدانید. همچنین، تصویر خوبی در مورد این است که چگونه تکنیک می تواند به عنوان ارزشمند و مفید به فروش برسد، گرچه این بی معنی و نادرست است.

راهنمای مجله موتور جستجو برای منابع مجدد لینک

این یک راهنمای منحصربفرد طراحی شده برای کمک به یک منبع منابع ورودی در سایت است.

نظارت Backlinks ‘نکات برای ساختمان لینک

این راهنما مخصوصا برای همه افرادی که نیاز به یک تازه کار سریع دارند یا اگر به دنبال یک نسخه سریع برخی از راهنمایی هایی که در بالا ذکر شد، ایجاد شده است. این کار کاملا خوب است، با وجود این واقعیت که آن را به خوبی کامل نیست.

راهنمایی هایی که در مورد آن ها صورت می گیرد، بدون شک به شما کمک می کند تا با مراحل ساخت پیوند شروع کنید. مراقب باشید که لینک ها فقط از سایت های بسیار مشهور آورده شوند. شبکه های اجتماعی از اعتبار بالا برخوردار هستند و توسط موتورهای جستجو مورد علاقه هستند. بنابراین، آنها یک انتخاب ایده آل برای ساختن لینک ها هستند. اگر می خواهید بیشتر در مورد SEO TOOL خود بیاموزید، این لیست عظیمی که من در حال کار بر روی آن هستم را بررسی کنید.

چیزهایی که به خاطر می آورند در حالی که لینک های ساختمانی دارند

  • ایجاد محتوا برای لینک ها
  • نحوه لینک کردن وب سایت شما

علاوه بر استفاده از منابع ذکر شده در بالا برای ایجاد لینک ها، ضروری است که دوره خود را بگذرانید و از میانبرها اجتناب کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در هنگام خرید لینک ها به خاطر داشته باشید:

رسانه های اجتماعی را فراموش نکن

همانطور که قبلا در بالا بحث کردیم، سایت های شبکه های اجتماعی نیز می توانند به شما در ایجاد لینک ها و افزایش رتبه بندی کلی شما کمک کنند. برای مثال Pinterest یک وب سایت DA 90+ است و به شما اجازه می دهد یک لینک را به نمایه خود اضافه کنید. به طور مشابه، می توانید با استفاده از پروفایل های شرکت خود و اضافه کردن یک لینک از Google+ و LinkedIn استفاده کنید.

ایجاد لینک های با کیفیت با ویژگی های دیگران

ویژگی وبلاگ نویس های دیگر در وبلاگ شما، یک استراتژی اثبات شده برای ساخت لینک back to your website است. این نه تنها روابط شما را با دیگر وبلاگ نویسان افزایش می دهد، بلکه همچنین به شما در افزایش اختیارات دامنه کمک می کند. شانس بالا این است که زمانی که دیگر وبلاگ نویسان را معرفی می کنید، آنها به پست های شما پیوند دارند، بنابراین شما با قرار گرفتن در معرض رایگان قرار می گیرید.

سرمایه گذاری در ایجاد infographics

Infographics جزیی و دقیق نیز می تواند به شما در جذب همه توجه کمک کند. با استفاده از وبکم هایی مانند piktochart و دیگران، اطلاعات متناسب با ظاهر جذاب را ایجاد کنید و سپس آنها را در وب سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید سایر وبلاگ نویسان را تشویق کنید تا از اینفوگرافیک های خود استفاده کنید یا می توانید اطلاعات خود را به سایت های ارسال اطلاعات infographic برای نمایش بیشتر ارسال کنید.

4. همه لینک های ورودی در جهان سایت شما را رتبه بندی نمی کند اگر شما کمبود محتوای.

تکنیک های اجتناب از Backlinking برای جلوگیری از هرزنامه

برای جلوگیری از مجازات مانند گوگل پنگوئن، پیوندها به صورت دستی ایجاد کنید

نظر دادن هرزنامه

اجتناب از ترک نظر کم کیفیت و کیفیت پایین همراه با لینک در وبلاگ ها مربوط به طاقچه شما. این تکنیک ممکن است برخی از پیوندهای شما را به خود جلب کند، اما ارزشش را اضافه نخواهد کرد. به نظرات با کیفیت بالا در بلاگ های مرتبط با تو رفتگی در دیوار توجه کنید.

خرید لینک های ارزان

  1. اجتناب از خرید لینک های با کیفیت پایین. دوره زمانی.
  2. مسدود کردن و رایت دامنه های منقضی شده
  3. این روش باعث استفاده از سایت های اخیر شده است. این یک نوع پیوند است که برای کمترین تلاش برای خود تنظیم می کنید. اجتناب از آن

مقاله ریسندگی

چرخش مقاله یک فرآیند ایجاد یک قطعه سریع از محتوا است با تغییر کلمات در اینجا و آنجا. مطمئنا می توانید مقالات را سریعا تولید کنید، اما کیفیت آنها کم است و باید اجتناب کرد.

  1. دور از این تکنیک های با کیفیت پایین باشید.
  2. این لینک اشتباه ساختن را انجام ندهید:
  3. لینک ساختن اشتباهات
  4. اجتناب از اتصال به سایت هایی با پروفایل های ضعیف لینک
  5. دور از سایت های با اعتبار منفی و یا پروفایل پشتیبان گیری.

این شامل مواردی مانند سایت های غیر قانونی، سایت های قمار، سایت های پورنو و دیگر موارد می باشد. پیوند به هر یک از شهرت بد توسط موتورهای جستجو قدردانی می شود به جای افزایش آن، خطر ابتلا به رتبه بندی موتور جستجوی خود را بالا می برد.

نکته پاداش: پیوندهای رقیب خود را بررسی کنید و آنها را اول هدف قرار دهید.

در خرید و فروش لینک ها دخالت نکنید

اجتناب از خرید لینک ها از وب سایت های دیگر فقط برای لینک دادن. این در نظر گرفته شده است هرزنامه شما حتی ممکن است نیاز به خدمات مجاز گوگل من را نیز داشته باشید. تمرکز بر روش های آلی برای ایجاد لینک های طبیعی. سعی نکنید لینک هایی از وب سایت هایی که مناسب نیستند، دریافت کنید به شدت توصیه می شود که لینک ها را فقط از وب سایت های دارای مجوز بالا دریافت کنید که متعلق به همان تو رفتگی است.

از متن حاشیه هرزنامه استفاده نکنید

  • متون لنگر نقش مهمی ایفا می کنند. به این نمودار که من انجام دادم مراجعه کنید.
  • نسبت متن لنگر
  • چندین لینک را در یک زمان کوتاه ایجاد نکنید

آن را آهسته و ثابت نگه دارید. از ایجاد تعداد زیادی لینک در طول یک دوره کوتاه جلوگیری کنید، زیرا این امر ممکن است بر روی اعتبار شما تاثیر مثبتی بر چشم انداز گوگل داشته باشد. سرعت لینک یک عامل رتبه بندی کوچک است.

بازخوانی infographic و لینک

آیا باید یک سرویس backlink با کیفیت بالا استخدام کنم؟

خبر بد این است که 98 درصد از خدمات ارتباط لینک آنلاین، آسیب بیشتری نسبت به خیر خواهد داشت. کلید های میانبر وجود ندارد، کلاه خاکستری را اجتناب کنید. اگر به نظر می رسد خیلی خوب است که درست باشد، آن است. دوره زمانی. 2٪ دیگر هزینه خواهند داشت. اما اگر بودجه ای دارید با من تماس بگیرید و می توانم به شما کمک کنم یا به شما در جهت درست اشاره کنم.

بیش از شما

من امیدوارم که منابع backlink ذکر شده در بالا به شما در ایجاد لینک های با کیفیت بالا کمک کند. با کمی کار سخت و تلاش، می توانید بلافاصله وبلاگ و یا وب سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم شما باید از تاکتیک های بازاریابی غیر اخلاقی برای افزایش اعتبار خود اجتناب کنید. در نهایت شما در نهایت آسیب بیشتری نسبت به خیر خواهید داشت. هشدار و جلوگیری از سقوط برای تکنیک های حل سریع برای ساخت لینک ها.

همیشه به یاد داشته باشید که لینک های کیفیت ساخت و تقویت مجوز دامنه وب سایت شما یک روند آهسته و پایدار است و زمان زیادی نیاز دارد.

دید شما نسبت به این چیست؟

  1. کدام بهترین شیوه ها برای ساختن پیوندها به وب سایت شما استفاده می شود؟
  2. برای اولین بار چه کار می کنید؟
  3. به ما در نظرات بپردازید.
  4. اشتراک گذاری این مطلب

ساختمان لینک “سالم” “مرده” نامیده شده است. قوانین سال 2003 قطعا تغییر کرد، و کسانی که قادر به یادگیری و سازگاری با قوانین همیشه در حال تغییر و افزایش الزامات مهارت ها، ابزارها، جزئیات نیست، قطعا باید “ترفندهای ساخت لینک” خود را کنار بگذارند.

گوگل تایید کرد که لینک ها عامل رتبه بندی # 1 هستند و گفتند: “رتبه بندی بدون لینک واقعا واقعا سخت است.”

الگوریتم هسته Google براساس پیوندها است و از زمان آغاز Google تغییری نکرده است.

  • توسط Christoph C. Cemper | 6 آوریل 2019 | 76
  • تبدیل شدن به SEO Superhero بعدی
  • اکنون برنامه Standard Superhero خود را دریافت کنید.
  • ببینید برنامه ها و قیمت ها
  • جدول محتوا
  • تکنیک های پیوند ساختمان سفید سازی کلاه
  • گوگل تایید کرد که لینک ها مهم هستند
  • گوگل پنگوئن تغییر شیوه استفاده از Backlinks در جستجوگرها را برای همیشه تغییر داد
  • لینک یک اتصال از A به B است

دولت توسعه ارتباطات هنری

  1. منظور شما از backlink چیست؟
  2. آیا یک رتبه بندی وب سایت بدون لینک برگشتی می تواند باشد؟
  3. آیا همه لینک ها یکسان هستند؟
  4. قوانین گوگل در مورد پیوند ساختمان چگونه است؟
  5. ساختمان لینک بد
  6. ساختمان پیوند خوب

راهنمایی ساده پیوند لینک

  • 1. از لینک ها درخواست کنید
  • 2. ایجاد روابط
  • 3. یک گواهی نامه بدهید
  • 4. یک وبلاگ بسازید
  • 5. فهرست سایت خود را در دایرکتوری های قابل اعتماد
  • 6. یک پست مهمان خوب بنویسید
  • راهنمایی های پیشرفته لینک ساخت
  • 7. کشف لینک های مشترک رایج های رقبا
  • 8. دریافت یک لینک غیر مستقیم از رقیب شما
  • 9. لینک های مرده خود را بازیابی کنید
  • 10. به یادداشت های خود مراجعه کنید
  • 11. یافتن قویترین رقبای سالخورده های سالم
  • 12. یافتن فرصت های ارتباطی مربوط به لینک را پیدا کنید
  • 13. از پیوندهای جدید رقیب خود مطلع شوید
  • 14. راه اندازی یک بورس تحصیلی یا مبارزات انتخاباتی

لینک نکات کسب درآمد – لینک خود را!

  1. 15. Infographics
  2. 16. فهرست
  3. 17. گزارشات تحقیقاتی و مطالعات موردی
  4. 18. اشتراک خبرنامه
  5. 19. مواد اضافی
  6.  20. از دیگران بیاموزید
  7. پیوند ابزار ساختمان
  8. ساختمان لینک کافی نیست
  9. از کجا لینک های هرزنامه کجا هستند؟
  10. نظارت بر پروفایل پشتیبان خود را انجام دهید و غیر فعال کردن فعال کنید
  11. پست شما ممکن است دوست داشته باشد
  12. تیم اسپم گوگل در لینک ها
  13. لینک های سمی و هدایت ها
  14. جان مولر با گفتگو با تیم web spam برای گفتگو در رابطه با وضعیت پیوندها و خواسته های سؤال، اعلام کرد
  15. مجازات گوگل پنگوئن

اگر یک ایمیل از تیم Google Console Team دریافت کردید درباره لینکهای غیرمعمول ورودی که نقض دستورالعملهای گوگل وب مستر هستند – تجزیه و تحلیل رقابتی دامنه وضعیت رقابتی در هر کشور، زبان، صنعت و یا عبارت جستجو در گوگل متفاوت است. بنابراین بسیار مهم است

حسابرسی کامل لینک

آوریل 2017-انتشار-لینک-حسابرسی-سریعتر-بزرگتر-V3 ما افتخار می کنیم که به روز رسانی محصول خود را ارائه دهیم که باعث افزایش بهره وری و کیفیت داده ها در کار شما می شود این یک پست است که رقبای شما نمی خواهند شما را بخواند. شما در مورد هفت ابزار جستجوگر نسبتا ناشناخته یاد خواهید گرفت

باتیراگهتیم اسپم گوگل در لینک ها لینک های سمی و هدایت ها جان مولر با گفتگو با تیم web spam برای گفتگو در رابطه با وضعیت پیوندها و خواسته های سؤال، اعلام کرد

مجازات گوگل پنگوئن

اگر یک ایمیل از تیم Google Console Team دریافت کردید درباره لینکهای غیرمعمول ورودی که نقض دستورالعملهای گوگل وب مستر هستند –

  1. تجزیه و تحلیل رقابتی دامنه
  2. وضعیت رقابتی در هر کشور، زبان، صنعت و یا عبارت جستجو در گوگل متفاوت است. بنابراین بسیار مهم است
  3. حسابرسی کامل لینک
  4. آوریل 2017-انتشار-لینک-حسابرسی-سریعتر-بزرگتر-V3
  5. ما افتخار می کنیم که به روز رسانی محصول خود را ارائه دهیم که باعث افزایش بهره وری و کیفیت داده ها در کار شما می شود
  6. 7-secret-seo-tools-for-you-didnt-know-exist وجود دارد
  7. این یک پست است که رقبای شما نمی خواهند شما را بخواند. شما در مورد هفت ابزار جستجوگر نسبتا ناشناخته یاد خواهید گرفت

تکنیک های پیوند ساختمان سفید سازی کلاه

پیوند نکات ساختمان

ساختمان لینک برای سال ها مرده است، برای کسانی که موفق به انطباق با قوانین همیشه در حال تغییر و الزامات افزایش مهارت، ابزار، جزئیات و پشتکار نیست.

در مورد لینک هایی که یک عامل رتبه بندی هستند بسیار صحبت می شود. بسیاری از جستجوگرها فقط بر روی محتوای سایت و صفحه جستجو و لینک های غافلگیرانه متمرکز شده اند و می گویند: “ما قبلا همه چیز را درباره لینک ها میدانیم”. اما آیا آنها همه چیز را درباره لینک ها می دانند؟

gary-illyesGoogle  تأیید کرد که لینک ها مهم هستند

گوگل گفت که لینک ها عامل رتبه بندی # 1 در کنار محتوای عالی هستند. رتبه بندی بدون لینک سخت است، و چرا هر کسی سعی می کند رتبه بندی بدون لینک در وهله اول؟ گوگل در مورد پیوندها بیشتر از هر چیز مراقبت می کند، و بنابراین شما باید.  گوگل پنگوئن تغییر شیوه استفاده از Backlinks در جستجوگرها را برای همیشه تغییر داد

قبل از آوریل 2012، با افزودن لینک های بیشتر و بیشتر، می توانستید به راحتی موقعیت رتبه بندی خود را بدست آورید. کمی از این و کمی از این لینک ها، و شما می توانید رتبه بندی در صفحه نتایج موتور جستجو اول رتبه بندی. خوب، آن زمان طولانی رفته است. فیلتر اسپم گوگل پنگوئن در حال حاضر بخشی از الگوریتم هسته گوگل است و در زمان واقعی کار می کند.

لینک ها می توانند در معرض خطر باشند و شما باید این خطر را بدانید. آیا می دانید که حتی در جهان امروز یا جستجوگرها، اکثر مردم هنوز فقط به صفحه منبع، صفحه ارجاع نگاه می کنند و آن را “backlink” می نامند؟

لینک یک اتصال از A به B است

لینک یک اتصال از صفحه ارجاع به صفحه هدف است – همیشه شده است. برای راه بیش از حد طولانی، جستجوگرها با نگاه کردن به Pagerank و یا هر اندازه متریک از صفحه پیوند دارند. به اعتقاد ما، LRT تنها نرم افزاری است که در هنگام تجزیه و تحلیل ارزش و خطر لینک ها و یا حتی لینک های بالقوه، صفحه منبع لینک و صفحه هدف را در نظر می گیرد.

پیوندها و استنادها دولت توسعه ارتباطات هنری امروز لینک ساختمان به تمرین حرفه ای تبدیل شده است. چرا منابع زیادی را برای پیوند دادن به شما می گذارند؟ آیا می دانستید که ممکن است قبل و بعد از ایجاد آن، تاثیر و خطر یک ارتباط backlink شبیه سازی شود؟ کاربران LRT که علفهای هرز را از گل میخورند، خوشحال هستند که منابع 3 برابر منابع بیشتری را در لینکهای 10 درصد عالی که مهم هستند، صرف کنند، به جای اینکه حجم زیادی از آنها را در بر بگیرد.

ادامه مطلب و بیشتر در مورد:

  • چرا لینک ها عامل رتبه بندی # 1 هستند و همیشه وجود دارد
  • چرا پیوندها همگی یکسان نیستند
  • ساخت لینک بد در مقابل ساختمان لینک خوب (طبق گواهینامه های کیفیت گوگل)
  • روش های ساده و پیشرفته پیوند ساختمان
  • چگونه برای جذب لینک با محتوای عالی
  • ابزار های جستجوگرها برای کمک به شما در ایجاد بهترین لینک ها
  • چرا لینک ساختمان به تنهایی برای رتبه بندی به اندازه کافی نیست
  • اجازه ندهید الگوریتم Google Penguin شما را ارعاب کند.
  • شروع به ایجاد لینک های عالی امروز!
  • Cemper به مردم یادآوری می کند در مورد لینک ها و گوگل آن را دوست ندارد.
  • میخواهید درباره ساختن پیوند بیشتر بدانید؟
  • تبدیل شدن به یک همکار LRT

منظور شما از backlink چیست؟

هنگامی که ما به یک backlink اشاره میکنیم، به معنای یک مرجع از یک صفحه وب دیگر به صفحه وب شماست. این بسیار متفاوت از “خروجی” و یا لینک های خروجی از صفحه شما است. این دو را اشتباه نگیرید. پیوند برگشتی نیز گاهی اوقات پیوند ورودی (IBL) نامیده می شود و این لینک ها در تعیین محبوبیت (یا اهمیت) وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند Google بسیار مهم هستند.

آیا یک رتبه بندی وب سایت بدون لینک برگشتی می تواند باشد؟

  • ما 100٪ مطمئن هستیم که یک وب سایت نمی تواند بدون لینک های ورودی رتبه بندی کند.
  • چرا ساختمان لینک مهم است؟
  • چرا که لینک ها عامل رتبه بندی گوگل # 1 هستند
  • چرا که پیوندهای وب هستند
  • زیرا لینک ها به محتوای عالی (که شایسته رتبه خوب است) اشاره می کند
  • چون لینک ها قدرت را منتقل می کنند
  • زیرا لینک ها اعتماد را منتقل می کنند
  • زیرا گوگل تایید کرده است که برای پیدا کردن یک وب سایت بدون لینک برگشتن غیر طبیعی است
  • چرا که از طریق لینک هایی است که گوگل وب سایت شما را کشف می کند …
  • لیست می تواند برای همیشه ادامه یابد …

لطفا توجه داشته باشید (هر دو قدرت پیوند و اعتماد پیوند گاهی اوقات به عنوان صفت پیوند، از دورانی که در آن فقط سنجش پیوند یک بعدی در دسترس بود) توصیف می شود اما وقتی ما می گوئیم که لینک ها مهم هستند، ما را از ما نگیرد، آن را مستقیما از Google دریافت کنید. آندری لیپاتسف، استراتژیست ارشد کیفیت جستجو در گوگل، در ماه مارس 2016 در یک پرسش و پاسخ با گوگل گفت که دو عامل رتبه بندی اول شامل لینک ها و محتوا هستند:

“من می توانم بگویم که آنها چه هستند. این محتوا است و لینک ها به سایت شما اشاره دارند “(آندره لیپاتسف، استراتژیست ارشد کیفیت جستجو در گوگل)

ما گوگل را تایید کرده ایم که لینک ها یک عامل رتبه بندی بسیار مهم هستند و رتبه بندی بدون لینک ها در موارد دیگر نیز تقریبا غیرممکن است.

مطالعه موردی Stone Temple که در سال 2017 منتشر شد نشان داد که پیوندها همچنان یک عامل رتبه بندی قدرتمند هستند و احتمالا برای سالهای زیادی باقی خواهند ماند.

آیا همه لینک ها یکسان هستند؟

“بیشتر، بهتر” گفتن برای لینک نیست. حداقل تا زمانی که “بیشتر” به معنای پیوندهای خریداری شده بدون بررسی آن است که آیا آنها برای نمایه Backlink شما خطرناک هستند یا نه. شما بهتر است برای لینک های با کیفیت پایین تر، سپس برای هزاران لینک که هیچ ارزش برای پروفایل backlink شما نیست. لینک های ضعیف و خطرناک به رتبه بندی شما کمک نمی کنند. این می تواند حتی بدترین باشد. این پیوندها می توانند شما را مجازات گوگل و از دست دادن ترافیک ارگانیک (اگر نه 100٪) داشته باشند.

  1. لینک ها کاملا متفاوت نیستند. نکته این است که بدانیم:
  2. تعداد صفحات، زیر دامنه، دامنه ها و دامنه های ریشه چقدر است؟
  3. چند لینک در هر ماه؟
  4. چه نوع پیوندهای (پیگیری، پیگیری، پیوند، جاوا اسکریپت، فریم ها، ..)؟
  5. چه پیوند قدرت و اعتماد؟
  6. کدام کلمات کلیدی (“پول” یا “نام تجاری”) را پیوند می دهند؟

خطر چیست؟

همچنین این عوامل را می توان در موارد مختلف به طور متفاوت مورد ارزیابی قرار داد. یک لینک همچنین می تواند خوب یا بد بسته به صنعت، کشور، زبان و کلمات کلیدی است. متاسفانه هیچ قانون عمومی وجود ندارد. به عنوان مثال، آن یکسان نیست که آیا دامنه به 1000 زیر صفحه پیوند دارد یا اینکه 1000 دامنه به یک زیرپایه پیوند دارد. به همین دلیل ما همیشه توصیه می کنیم با استفاده از فیلتر Site-Wide در LinkResearchTools استفاده کنید.

قوانین گوگل در مورد پیوند ساختمان چگونه است؟

چون تمام پیوندها برابر نیستند، هنگامیکه یک کمپین ساخت لینک ایجاد می کنید، باید بسیار مراقب باشید. ایجاد لینک برای کسب و کار خود را، برای مشتریان خود، آنها را مرتبط و آنها را با محتوای عالی مرتبط است. کاربران شما خوشحال خواهند شد، گوگل شما را در نتایج جستجو حفظ خواهد کرد و کسب و کار شما رشد خواهد کرد.

اطمینان حاصل کنید که پیوندهای ایجاد شده طبیعی هستند و گوگل نتیجه نمیگیرد که شما در حال تلاش برای دستکاری در الگوریتم جستجوی خود هستید.

هر لینکهایی که برای دستکاری رتبه PageRank یا رتبه بندی سایت در نتایج جستجو Google ممکن است بخشی از طرح پیوند و نقض دستورالعمل های وب سایت گوگل باشد. این شامل هر گونه رفتار است که دستکاری لینک ها به سایت شما و یا لینک های خروجی از سایت شما.

(راهنمای کیفیت گوگل) ما گواهینامه های کیفیت گوگل در مورد طرح های لینک را توضیح می دهیم تا به شما یک تصویر واضح از نحوه ایجاد لینک های با کیفیت بالا و چگونگی جلوگیری از ایجاد لینک بد بدست آوریم. همه چیز در مورد کیفیت، ربط و تمرکز کاربر است.

  • ساختمان لینک بد
  • این لینک ها را لینک نکنید
  • در مقابل.
  • ساختمان پیوند خوب
  • LinkerSearchTools Superhero
  • پیوند متقابل

تبادل لینک بیش از حد (“لینک به من و من به شما لینک”) و یا صفحات شریک منحصرا به دلیل اتصال متقابل منفی یک رتبه بندی وب سایت را در نتایج جستجو تاثیر می گذارد.

پیوند متقابل

تا زمانی که ارتباطات متقابل را بیش از حد انجام ندهید و این پیوندهای متقابل در مورد موضوع هستند و “از دیدگاه کاربر حساس هستند”، تبادل لینک چیزی بد نیست.

مقاله بازاریابی یا ارسال مهمان

پیوند با متن بیش از حد بهینه شده در مقالات یا انتشارات مطبوعاتی که در سایتی دیگر توزیع شده است. مثلا: حلقه های عروسی زیادی در بازار وجود دارد. اگر می خواهید یک عروسی داشته باشید، باید بهترین حلقه را انتخاب کنید. شما همچنین نیاز به خرید گل و لباس عروسی دارید.

مقاله بازاریابی یا ارسال مهمان

عالی است که مردم در مورد شما بنویسند و به وب سایت شما پیوند دهند، اما تا زمانی که پیوندهایشان به طور طبیعی ایجاد شوند. پر کردن متن لنگر با کلمات کلیدی تجاری بسیار طبیعی نیست و مطمئنا شما را در معرض مشکل قرار می دهد. با استفاده از کلمات کلیدی تجاری یا عبارات ناوبری یک گزینه خوب در این مورد است.

لینک های وب دایرکتوری

اضافه کردن سایت خود به هر دایرکتوری وب فقط برای دریافت backlink تاثیر منفی بر رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت. برخی از دایرکتوری هایی وجود دارند که کاربران اینترنتی به هیچ وجه ارزش واقعی ندارند و گوگل آنها را از نتایج جستجوی خود حذف کرده است. شما نمی خواهید وب سایت شما در آنجا باشد!

لینک های وب دایرکتوری

بهترین دایرکتوری ها هستند که اطلاعات مفید برای مشتریان بالقوه شما را نیز ارائه می دهند. کلید اتصال به ساختمان RELEVANCY است. بنابراين ساختن لینک ها در دایرکتوری ها و فهرست هایی که به وب سایت های اطلاع رسانی مرتبط با صنعت شما متصل هستند، برای شما سودمند است.

  1. انجمن و نظرات Blogposts
  2. به عنوان مثال، انجمن یا وبلاگ های بدون استفاده با لینک بهینه شده در پست یا امضا
  3. با تشکر، این اطلاعات فوق العاده است – آژانس جستجوگر جین جین
  4. خدمات آژانس جستجوگرها لندن
  5. انجمن و نظرات Blogposts

اگر شما در یک بحث فعال در یک انجمن یا وبلاگ مرتبط با کسب و کارتان مشارکت داشته باشید و اگر نظر شما ارزش بحث محتوا را در اختیار شما قرار دهد، لازم نیست نگران اشتراکگذاری یک لینک مرتبط باشید. اما اطمینان حاصل کنید که با استفاده از کلمات کلیدی تجاری در متون لنگر خود، این کار را انجام ندهید.

خرید لینک … یا نه!

گوگل به صراحت اعلام می کند که خرید پسوندها برای بهبود رتبه بندی شما، دستورالعمل های آنها را نقض می کند.

آنها پیوندها را به عنوان رای می اندازند و پرداخت هزینه برای رای گیری غیر اخلاقی است. به علاوه به عنوان بالقوه هدر دادن پول، لینک های پرداخت شده با کیفیت پایین بسیار خطرناک هستند.

پیوندهای خریداری شده از سایتهایی که به صورت آشکارا (در سایت یا جاهای دیگر) اعلام میکنند که فروش لینکها شما را به یک مجازات گوگل میبرد!

خرید لینک … یا نه!

به جای خرید لینک، شما می توانید در ایجاد محتوای با کیفیت بالا و ترویج سایت خود را به گونه ای که جذب لینک های طبیعی است. با توجه به این رویکرد، شما بیش از خرید یک دسته از لینک های بد نیست، و شما در نهایت می توانید نتایج بسیار خوبی را به دست آورید، فقط نیاز به صبر بیشتر.

اگر شما یک رویکرد بدون ریسک را برای جستجوگرها می خواهید پس لینک را خریداری نکنید. اگر تا به حال داشته باشید، اکنون آنها را رد کنید! اطلاعات بیشتر در مورد لینک های قدیمی و نحوه تاثیر آنها در رتبه بندی های شما در این پست وبلاگ: آنچه شما در مورد لینک های قدیمی خود را نمی دانم.

راهنمایی ساده پیوند لینک

اگر چه ساخت لینک مناسب کار ساده ای نیست، اما هنوز هم بسیاری از تکنیک های جستجوگر سفید کلاه شما را می توان با امروز حتی بدون تلاش و هزینه قابل توجه شروع کرد.

1. از لینک ها درخواست کنید

این یک راه خوب برای شروع است، به ویژه اگر شما یک مبتدی در این شغل هستید. در مورد دوستان، بستگان، همکاران، شرکا، مشتریانی که دارای یک وبلاگ یا یک سایت هستند فکر کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که یک لینک را درخواست کنید. درخواست لینک های درون محتوا به جای لینک در نوار کناری یا پاورقی.

اما مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که backlink از یک وب سایت است که مربوط به طاقچه شما است. در غیر این صورت، آن تاثیر چندانی نخواهد داشت و حتی ممکن است مضر باشد.

2. ایجاد روابط

برای ایجاد لینک خوب، شما نیاز به ایجاد روابط خوب است. فرصت های زیادی برای ساختن مخاطبین جدید وجود دارد. شما باید از جوامع مربوط به طاقچه شروع کنید: انجمن ها، وبلاگ ها یا گروه های اجتماعی مانند گروه کارشناسان پیوند ساختمان در فیس بوک، برای مثال.

اولین گام را شروع کنید و با نظرات و پست های جالب و مرتبط مرتبط شوید و ارزش های متنی را برای هر بحث ارائه دهید.

با فعالانه در این جوامع آنلاین متمرکز بر روی توطئه خود، نه تنها به دنبال برخی از لینک های خوب، بلکه شما همیشه به اخبار جدیدترین صنعت دسترسی داشته باشید و بتوانید به برخی از افراد جالب که احساسات خود را به اشتراک می گذارند، ارتباط برقرار کنید.

3. یک گواهی نامه بدهید

پیوند ساختمان گواهی نامه یک سناریو برنده است. بسیاری از کسب و کارها به شما فرصتی برای گفتن چند کلمه در مورد تجربه خود با استفاده از محصولات خود را ارائه می دهند.

از یک طرف، این یک راه عالی برای ایجاد اعتماد مشتری است. از سوی دیگر، این یک فرصت عالی برای شما برای دریافت یک لینک و ترافیک بالقوه از این سایت است و معمولا دارای میزان تایید بسیار بالاتر از ایمیل های درخواست پیوند استاندارد شما است.

شرکت ها یک گواهینامه دیگر برای قرار دادن در سایت خود، در حالی که شما یک لینک جدید دریافت کنید.

اگر شما یک کاربر LinkResearchTools یا Link Detox هستید و دوستدار ابزارهای ما هستید، می توانید با اولین توصیفات خود در اینجا شروع کنید. ما با خوشحالی به شما پیوند خواهیم داشت.

4. یک وبلاگ بسازید

یک وبلاگ با یک پست و یک لینک به سایت خود ایجاد نکنید. اگر انجام دهید، نه تنها وقت خود را هدر دادید، بلکه احتمالا فقط یک لینک خطرناک برای خودتان ایجاد کردید. اگر می خواهید وبلاگ خود را داشته باشید، باید آن را زنده نگه دارید.

نوشتن پست ها به صورت منظم تمرکز بر صنعت شما و نیازهای مشتری شما! در زمان، احتمالا به نفع آن خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مرتبط، مفید و ساختار یافته است.

این تنها راه برای اطمینان از این است که جهان می خواهد دوباره و دوباره آن را پیوند دهد. اینطور که شما لینک های عالی دریافت می کنید؛ شما آنها را به دست آورید

5. فهرست سایت خود را در دایرکتوری های قابل اعتماد

بسیاری از دایرکتوری های آنلاین وجود دارد که برای کاربران اینترنت ارزش واقعی ندارد و گوگل آنها را از نتایج جستجوی خود حذف کرده است. شما نمی خواهید وب سایت شما در چنین صفحاتی فهرست شود.

اما همه دایرکتوری های آنلاین بد نیستند. دایرکتوری که نه تنها به شما فرصتی برای ارسال یک لینک به وب سایت شما می دهد، بلکه اطلاعات مفیدی را برای مشتریان بالقوه ارائه می دهد، یک دایرکتوری است که می خواهید در آن لیست شود.

راهنماها و فهرستهای نیشی که به وب سایتهای اطلاعاتی برای یک صنعت خاص متصل می شوند انتخاب خوبی هستند. داشتن کسب و کار شما با چنین دایرکتوری ها فهرست شده است و باعث می شود که در موتورهای جستجو بزرگتر نمایشی شود و به افراد کمک کند شما را آنلاین پیدا کند.

6. یک پست مهمان خوب بنویسید

سایتها و وبلاگهای زیادی وجود دارند که مقاله شما را منتشر خواهند کرد. قبل از نوشتن مقاله در جایی، مطمئن شوید که:

  • وب سایت یا وبلاگ مربوط به موضوع شما است
  • مقاله در مورد چقدر عالی است / شرکت شما نیست
  • تمرکز بر روی کیفیت (به خوبی نوشته شده، حرفه ای و جالب)؛
  • شما در نظر داشته باشید که یک مقاله ضعیف می تواند شهرت بد بدست آورد.

مهم است که شما لینک هایی ایجاد کنید که به وب سایت شما کمک می کند و نه لینک هایی که می تواند رتبه بندی وب سایت شما را در نتایج جستجو تاثیر منفی داشته باشد.

LinkResearchTools به شما کمک می کند تا به سرعت قدرت و اعتماد یک دامنه را ارزیابی کنید. شما می توانید از Link Research SEO Toolbar استفاده کنید تا LRT Power * Trust از یک صفحه یا دامنه را بررسی کنید یا می توانید از Toolkit LinkResearchTools برای ارزیابی فرصت های ایجاد پیوند بیشتر در یک بار استفاده کنید.

آیا شما منابع و آموزش های بیشتر جستجوگرها را می خواهید؟

  • اتمام LRT Academy!
  • راهنمایی های پیشرفته لینک ساخت

ساخت لینک به یک کار بسیار سخت و پیچیده تبدیل شده است، و به همین دلیل شما نیاز به ابزار حرفه ای برای کمک به شما در این زمینه دارید. LinkResearchTools 26 ابزار مختلف را توسعه داد که شما می توانید و برای کشف و ساخت لینک های با کیفیت بالا استفاده کنید.

7. کشف لینک های مشترک رایج های رقبا

اگر شما رقبای خود را تحقیق می کنید، احتمالا متوجه خواهید شد که برخی از لینک های مشترک دارند که شما هنوز آن را ندارید. خوب، اگر آنها موفق به دریافت این لینک ها، چرا شما نیز نباید؟

همه شما باید انجام دهید این است که این لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید آنها را نیز دریافت کنید. ابزار Backlinks مشترک (CBLT) یک ابزار ساخته شده برای این است.

CBLT

تا 10 رقبای وارد کنید و گزارش خود را شروع کنید. CBLT به شما کمک خواهد کرد که نه تنها لینک های متداول را پیدا کنید، بلکه منابع و تکنیک های رقیب را نیز کشف کنید.

مثالهای متداول – backlinks-uk-newspapers

لینک های متداول برای 6 روزنامه برتر انگلیس، طبقه بندی شده توسط LRT Power * اعتماد

8. دریافت یک لینک غیر مستقیم از رقیب شما

کاملا شایع است که برخی از رقبای شما به سایت های مشابه لینک می کنند. لینک جوش دزد (LJT) مکان هایی را پیدا می کند که رقبای شما معمولا به آن لینک دارند. این سایت ها معمولا مقامات بزرگ در صنعت شما هستند.

LJT

The Thief of Link Juice (LJT) ماتریس نتایج مشابهی را به ابزار Backlinks مشترک (CBLT) دارد. در بسیاری موارد، شما متوجه خواهید شد که صفحاتی که رقبای شما به آن لینک دارند، سایت های معتبری در جاهای مختلف شما هستند.

مثال link- juice-thief-common-links-uk-newspapers

وب سایت های متداول که در آن 6 وب سایت خبری در انگلیس به LRT Power طبقه بندی شده اند * Trust dom.

یک پیوند از این محل بسیار مفید خواهد بود به عنوان لینک قوی که وب سایت شما دریافت می کند. اما چیز دیگری وجود دارد: اگر شما موفق به دریافت لینک خود را در اینجا، رقبای خود را به طور غیر مستقیم به شما لینک. ابزار Link Thief (LJT) به شما کمک می کند که لینک های از صفحات قدرتمند خود را در طاقچه خود دریافت کنید.

منتظر چی هستی؟ برو و این لینک ها را بساز فقط اطمینان حاصل کنید که این وب سایت ها مربوط به طاقچه شما هستند، خطر کمتری نسبت به مشخصات Backlink شما و LRT Power * Trust مناسب دارند.

9. لینک های مرده خود را بازیابی کنید

گاهی اوقات شما ممکن است لینک های شکسته به وب سایت خود را پیدا کنید. این ممکن است در صورتی که محل صفحه شما تغییر کند یا اگر یک وب مستر دیگر لینک شما را اشتباه کرده باشد. در هر دو مورد، این لینک ها یک خطای 404 را نشان می دهند.

چنین مسائلی ممکن است معمولا پس از اینکه سایت دوباره راه اندازی شد یا به دامنه دیگری مهاجرت کرد، رخ می دهد. سپس شما باید این لینک ها را به برخی صفحات دیگر هدایت کنید.

ابزار Recovery Juice Link (LJR) به شما در پیدا کردن لینک هایی که سایت شما دارد لینک می کند که به یک صفحه غیرممکن هستند (HTTP-Code 404). شما باید این قدرت را امتحان کنید و بازیابی کنید و اعتماد کنید که این لینک ها یا با بازخوانی صفحه، یا هدایت لینک به صفحه موجود دیگر.

LJR

LJR نه تنها خطاهای HTTP 404 را شناسایی می کند، بلکه خطاهای زمانبندی (504) یا اشتباهات دسترسی نامعتبر (403) را برای مثال شناسایی می کند. هنگام بارگذاری مجدد وب سایت خود، می خواهید تمام این خطاها را نگاه کنید، مشکل ریشه را پیدا کرده و قبل از اینکه مشکل را حل کنید، آن را حل کنید.

ابزار Recovery Juice Link برای استفاده بسیار ساده است. فقط در URL شما پاپ وجود دارد و گزارش را اجرا کنید. اول، شما لیستی از تمام لینک های شکسته خود را دریافت کنید:

پیوند آب بازیابی

هنگامی که لیست دارید، ابزار LJR یک کد htaccess ایجاد می کند که شما به راحتی می توانید در فایل .htaccess وارد کنید.

.htaccess کد

همچنین لینک های مرده ویکی پدیا را بررسی کنید آیا شما تا به حال در مورد استفاده از لینک های مرده ویکی پدیا به عنوان یک منبع ساختمان پیوند فکر کرده اید؟ گوگل ویکی پدیا را به عنوان سایت بسیار قابل اعتماد پیدا می کند. شما می توانید پیوندهای مرده یا شکسته را در آنجا پیدا کنید و یا آنها را جایگزین کنید. یک ابزار خوب و رایگان برای این Wikigrabber است. در اینجا شما می توانید کلمات کلیدی را جستجو کنید و صفحاتی را که در ویکیپدیا نیازمند استناد هستند و یا لینک مرده ای در آنها داشته باشید.

حتی اگر پیوندهای ویکی پدیا پیوندهای پیوسته را دنبال کنند، هنوز هم اعتماد زیادی دارند. فکر نکنید که گوگل به پیوندهای پی در پی نگاه نمیکند. از زمانی که ما آنها را نیز ذکر کردیم متوجه می شویم که پیوندهای پیوندی در مجازات اعمال مجازات اعمال خلاف وجود ندارد.

شما می توانید در مورد پیوندها بدون پیگیری و تاثیر مثبت یا منفی آنها در پیروی لینک ها در رتبه بندی جستجوی ارگانی در نظرسنجی تحقیق و بازار که ما منتشر کردیم بیشتر بدانیم.

  • آیا شما منابع و آموزش های بیشتر جستجوگرها را می خواهید؟
  • اتمام LRT Academy!

10. به یادداشت های خود مراجعه کنید

این احتمالا یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن برخی از لینک های جدید است. کسی چیزی درباره شما نوشت. آنها نام تجاری یا محصول خود را ذکر کرده اند، اما آنها به وب سایت شما مرتبط نیستند. در شرایطی مانند این، معمولا به اندازه کافی برای تماس با وب مستر و از او بخواهید که ذکر آن را به یک backlink تبدیل کند.

اما، چطور می توانید این موارد را پیدا کنید؟ با LinkResearchTools آسان است. همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که گزارش Profiler Backlink (BLP) را شروع کنید و نتایج را با وضعیت لینک> MENTION فیلتر کنید.

تحلیل رقابتی

Backlink Profiler (BLP) – اشاره می کند Profiler Backlink (BLP) یک ابزار عالی برای پیدا کردن اشاره هایی است که به نظر می رسد مانند لینک ها، اما برای پیدا کردن اشاره نام تجاری که به نظر نمی آید URL ها کمی بیشتر حفاری خواهد شد. راه دیگری برای پیدا کردن و نظارت بر ذکر است با استفاده از ابزار تحقیق SERP (SERP) با ترکیبی هوشمند از اپراتورهای جستجوی پیشرفته.

SERP

در اینجا یک نمونه است که ما سعی می کنیم اشاره به کمپین فعال، بدون لینک به www.activecampaign.com، با استفاده از ابزار SERP از Toolkit LinkResearchTools SEO. serp-tool-example-link-building-mentioning-کشف در اینجا اپراتورهای جستجو که در این مثال استفاده می شود:

  • “کمپین فعال” یا “فعال کردن فعال” -activecampaign.com
  • “فعال فعال” “اتوماسیون بازاریابی” -activecampaign.com
  • “مبارزات فعال” “بازاریابی ایمیل” -activecampaign.com

برای پیدا کردن بیشتر موارد ذکر شده، شما باید تمام نتایج را از هر زمان یا سال گذشته انتخاب کنید. بهتر است از موتور جستجوی محلی و زبان استفاده کنید که مخاطبان مورد نظر شما نیز از آن استفاده خواهند کرد. در بخش معیارها، می توانید معیارهای مورد نظر را انتخاب کنید، اما می خواهید به LRT Trust * Power Details نگاه کنید.

هنگامی که گزارش SERP شما تکمیل شده است، شما باید “NO” را در ستون “مرتبط” انتخاب کنید تا URL هایی را که به سایت شما مرتبط نیست مرتبط کنید.

  1. serp-mentiones-not-linked
  2. ActiveCampaign Mentions – ابزار SERP

برای پیدا کردن قویترین صفحات مربوط به نام تجاری خود، می توانید نتایج را با LRT Power * Trust مرتب کنید. serp-mentiones-not-linked-sorted Power LRT High * Trust ActiveCampaign Mentions – ابزار SERP اگر کسی قبلا نام تجاری شما را ذکر کرده است، پس چرا نمی خواهند به شما پیوند دهند؟

یک ایمیل ساده مانند این معمولا ترفند را انجام می دهد: “هی [NAME] من [NAME YOUR NAME]، [POSITION] در [وب سایت] هستم من می بینم شما [وب سایت] خود را در [صفحه خود] در مورد [موضوع] ذکر شده است. ممنون از انجام این کار من واقعا از آن قدردانی میکنم

با این حال، من تعجب می کنم اگر شما ذهن اضافه کردن یک لینک، به طوری که مردم می توانند بیشتر در مورد [موضوع] بیشتر بدانید. من فکر می کنم برای بازدیدکنندگان شما فوق العاده مفید خواهد بود. منتظر شنیدن افکار شما در مورد این. خیلی ممنون. همه چیز بهترین [اسم شما]” ابزار SERP ممکن است به عنوان یک جستجوی مستقل گوگل به عنوان اشاره به بسیاری پیدا کند. با این وجود، نتایج مربوط به آن را پیدا خواهید کرد، بنابراین شما می توانید زمان تلف شدن لینک هایی را که ممکن است ضعیف یا بی ربط باشند، از بین ببرید.
منبع 1
منبع 2
منبع 3
منبع 4
منبع 5
منبع 6
منبع 7
منبع 8
منبع 9
منبع 10
منبع 11
منبع 12
منبع 13
منبع 14
منبع 15
منبع 16
منبع 17
منبع 18
منبع 19
منبع 20
منبع 21
منبع 22
منبع 23
منبع 24
منبع 25
منبع 26
منبع 27
منبع 28
منبع 29
منبع 30
منبع 31
منبع 32
منبع 33
منبع 34
منبع 35
منبع 36
منبع 37
منبع 38
منبع 39
منبع 40
منبع 41
منبع 42
منبع 43
منبع 44
منبع 45
منبع 46
منبع 47
منبع 48
منبع 49
منبع 50
منبع 51
منبع 52
منبع 53
منبع 54
منبع 55
منبع 56
منبع 57
منبع 58
منبع 59
منبع 60
منبع 61
منبع 62
منبع 63
منبع 64
منبع 65
منبع 66
منبع 67
منبع 68
منبع 69
منبع 70
منبع 71
منبع 72
منبع 73
منبع 74
منبع 75
منبع 76
منبع 77
منبع 78
منبع 79
منبع 80
منبع 81
منبع 82
منبع 83
منبع 84
منبع 85
منبع 86
منبع 87
منبع 88
منبع 89
منبع 90
منبع 91
منبع 92
منبع 93
منبع 94
منبع 95
منبع 96
منبع 97
منبع 98
منبع 99
منبع 100
منبع 101
منبع 102
منبع 103
منبع 104
منبع 105
منبع 106
منبع 107
منبع 108
منبع 109
منبع 110
منبع 111
منبع 112
منبع 113
منبع 114
منبع 115
منبع 116
منبع 117
منبع 118
منبع 119
منبع 120
منبع 121
منبع 122
منبع 123
منبع 124
منبع 125
منبع 126
منبع 127
منبع 128
منبع 129
منبع 130
منبع 131
منبع 132
منبع 133
منبع 134
منبع 135
منبع 136
منبع 137
منبع 138
منبع 139
منبع 140
منبع 141
منبع 142
منبع 143
منبع 144
منبع 145
منبع 146
منبع 147
منبع 148
منبع 149
منبع 150
منبع 151
منبع 152
منبع 153
منبع 154
منبع 155
منبع 156
منبع 157
منبع 158
منبع 159
منبع 160
منبع 161
منبع 162
منبع 163
منبع 164
منبع 165
منبع 166
منبع 167
منبع 168
منبع 169
منبع 170
منبع 171
منبع 172
منبع 173
منبع 174
منبع 175
منبع 176
منبع 177
منبع 178
منبع 179
منبع 180
منبع 181
منبع 182
منبع 183
منبع 184
منبع 185
منبع 186
منبع 187
منبع 188
منبع 189
منبع 190
منبع 191
منبع 192
منبع 193
منبع 194
منبع 195
منبع 196
منبع 197
منبع 198
منبع 199
منبع 200
منبع 201
منبع 202
منبع 203
منبع 204
منبع 205
منبع 206
منبع 207
منبع 208
منبع 209
منبع 210
منبع 211
منبع 212
منبع 213
منبع 214
منبع 215
منبع 216
منبع 217
منبع 218
منبع 219
منبع 220
منبع 221
منبع 222
منبع 223
منبع 224
منبع 225
منبع 226
منبع 227
منبع 228
منبع 229
منبع 230
منبع 231
منبع 232
منبع 233
منبع 234
منبع 235
منبع 236
منبع 237
منبع 238

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا