مطالب متفرقه

بهترین هدیه تبلیغاتی برای شرکت های رده بالا چیست؟

خلاصه: انتخاب یک هدیه ی مناسب اداری و سازمانی می تواند در بازدهی شرکت ها تاثیر مثبتی داشته باشد.

اکثر شرکت های رتبه ی بالا به منظور تبلیغات اقدام به دادن هدیه به کارمندان خود در یک سری ایام خاص مانند روز مهندس، سالروز تاسیس شرکت ، شب عید و… می نمایند. و این عمل در دو قسمت دسته بندی می شود.

هدایایی که به کارمندان و کارکنان خود همان شرکت اهدا می شود:

این هدایا باید جوری انتخاب گردد که قیمت تمام شده در تعداد بالا به نسبت اعتبار شرکت مناسب باشد از طرفی این نوع از هدیه به دلیل ادامه دار بودن فعالیت باهمان افراد باید بصورتی باشد که رضایت کارکنان جلب گردد. فراموش نشود که هدف از هدیه ی اداری این است که کارکنان خوشحال شوند و درصد رضایت شغلی کارکنان بالاتر برود. و با میل و انگیزه ی بیشتری به فعالیت ادامه دهند. حال اگر هدیه سازمانی مربوطه به درستی انتخاب نشود و ارزش بالایی نداشته باشد می تواند به اعتبار مجموعه و شرکت ضربه وارد گردد در این مواقع توصیه می گردد یا بصورت کلی هدیه ای اهدا نشود و یا هدیه ای درخور شان کارکنان و اعتبار خود شرکت مربوطه باشد. برای خرید هدیه اداری می توان از پاور بانک ، فلش های با حجم بالا ، کیف های اداری چرمی و با کیفیت ، گلدان خاص با طراحی مهندسی و … استفاده نمود.

هدایایی که به سایر افراد خارج از شرکت داده می شود:

شرکت ها به منظور تبلیغات و جلب مشتریان و همچنین ساخت یک نام تجاری معروف اقدام به دادن هدیه تبلیغاتی می کنند که ارزش آن ها بستگی به اعتبار خود آن شرکت دارد و می تواند شامل خودکار ، پیکسل ، سررسید ، تیشرت ، جاسوییچی و… با نام یا لوگوی خاص آن شرکت بصورت چاپ شده باشد.

به همین منظور ما به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که دارای انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی مد نظر شما را بصورت چاپی با کیفییت بالا ارائه می کند. نام این سایت فروشگاه هدیه روبوبیکا است که می توانید از این سایت ایده های بسیار خوب و خاصی برای هدایای تبلیغاتی بگیرید. همچنین می توان این هدایای تبلیغاتی را در تعداد بالا با تخفیف های ویژه دریافت نمود. به همین منظور کافیست برای بررسی شرایط سفارش در تعداد بالا با پشتیبانی سایت روبوبیکا تماس حاصل نمایید. آدرس این سایت:

Robubica.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا