مطالب متفرقه

قیمت سمعک زیمنس و ویدکس را به صورت دقیق بدانید

چه سوالاتی باید قبل از خرید یک قیمت سمعک زیمنس بپرسم؟ قبل از اینکه شما خرید سمعک ویدکس بپرسید شنوایی شناس خود را این سوالات مهم: چه ویژگی های بیشتر به من مفید است؟ کل هزینه سمعک چیست؟ آیا مزایای فن آوری های جدیدتر بیشتر از هزینه بالاتر؟ یک دوره آزمایشی برای تست سمعک زیمنس وجود دارد؟ (اکثر تولید کنندگان اجازه می دهد یک دوره آزمایشی 30- تا 60 روز که در طی آن ایدز را می توان برای بازپرداخت بازگشت.) اگر کمک ها پس از دوره آزمایشی بازگشت چه هزینه غیرقابل استرداد است؟

گارانتی چقدر است؟ می توانید آن را توسعه داد؟ آیا گارانتی پوشش نگهداری و تعمیرات در آینده؟ می توانید شنوایی شناس ایجاد تنظیمات و ارائه سرویس و جزئی تعمیرات؟ خواهد به امانت ایدز ارائه شود هنگامی که تعمیرات مورد نیاز است؟ چه آموزش می کند شنوایی شناس فراهم شده است؟

قیمت سمعک زیمنس

سمعک ویدکس چه فرقی با سمعک زیمنس دارد؟

چگونه می توانم به کمک شنوایی من تنظیم؟ سمعک قیمت را به زمان و صبر به استفاده از موفقیت. پوشیدن کمک خود را به طور منظم به شما کمک خواهد به آنها را تنظیم کنید. دختر با قیمت سمعک با قابلیتهای سمعک زیمنس خود را آشنا. با شنوایی شناس خود را در حال حاضر، عمل قرار دادن در و گرفتن کمک، تمیز کردن آن، شناسایی ایدز راست و چپ، و تعویض باتری. بپرسید که چگونه به آزمایش آن در گوش دادن محیط که در آن شما باید مشکلات را با شنیدن. بدانید برای تنظیم حجم کمک و به آن برنامه برای تلفن های موبایل که بیش از حد بلند یا خیلی نرم باشد. کار با شنوایی شناس خود را تا زمانی که شما راحت و راضی هستند.

شما ممکن است برخی از مشکلات زیر را به عنوان شما را به پوشیدن کمک های جدید خود را تنظیم کنید را تجربه کنند. سمعک ویدکس من احساس ناراحت کننده باشد. برخی از افراد ممکن سمعک قیمت پیدا می شود کمی ناراحت کننده در ابتدا. شنوایی شناس خود را چه مدت شما باید سمعک زیمنس خود را می پوشند در حالی که شما راه اندازی به آن بپرسید.

صدای من برای تلفن های موبایل بیش از حد بلند. به “وصل کردن” احساس است که باعث صدای یک کاربر قیمت سمعک زیمنس به صدا بلندتر در داخل سر است که به نام اثر انسداد، و آن را برای کاربران جدید سمعک بسیار رایج است. با شنوایی شناس خود را چک کنید اگر یک اصلاح امکان پذیر است. اکثر افراد به این اثر در طول زمان استفاده می شود.

سمعک ویدکس

من دریافت بازخورد از سمعک زیمنس است. صدای سوت را می توان با یک سمعک ویدکس که مناسب نیست و یا به خوبی کار است و یا توسط جرم گوش و یا مایع مسدود ایجاد می شود. شنوایی شناس خود را برای تنظیم را ببینید.

من نویز پس زمینه را بشنود. قیمت سمعک کند نه به طور کامل برای تلفن های موبایل شما می خواهید به از آنهایی که شما نمی خواهید به شنیدن شنیدن از هم جدا. گاهی اوقات، قیمت سمعک ممکن است نیاز به تنظیم شود. صحبت با متخصص شنوایی خود را.

این بخش را ببینید

من می شنوم صدای وزوز زمانی که من استفاده از تلفن همراه است. برخی از افرادی که لباس سمعک قیمت و یا دستگاه های شنوایی با تداخل فرکانس رادیویی ناشی از تلفن های همراه دیجیتال کاشته اند مشکلات را تجربه کنند. هر دو سمعک زیمنس و تلفن های همراه در حال بهبود، با این حال، به طوری که این مشکلات اتفاق می افتد کمتر. هنگامی که شما برای کمک شنوایی جدید نصب شده، را تلفن همراه خود را با شما برای دیدن اگر آن را به خوبی با کمک کار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا