مطالب متفرقه

نکاتی که حتما باید در طراحی سایت رعایت شوند !

در جهان همیشه در حال تکامل طراحی وب، با نگه داشتن آخرین روند و راهنمایی تکنولوژی برای هر مترجم آزاد است که می خواهد به ماندن در بالای طاقچه خود مفید است. هنگامی که آن را به پروژه های تخصصی مانند ساخت یک وب سایت و یا یکپارچه سازی قابلیت تجارت الکترونیک را به سایت های موجود می آید، شرکت به کارشناسان است. نشان دادن مهارت های طراحی وب در حال حاضر و آگاهی از آنچه تازه در زمینه راه های زیادی برای افزایش شانس خود را از فرود مشتریان جدید است.

به عقب بر روی بهترین شیوه برای محتوای آنلاین و طراحی وب، از این مقالات اخیر از استخدام منابع ستاد برای کارآفرینان، مدیران، و مترجمان آزاد. ماندن در حلقه با طراحی وب سایت پاسخگو انفجار دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است پاسخگو طراحی رویکردی است که اجازه می دهد تا وب سایت های به طور خودکار انطباق را به تناسب اندازه از دستگاه های تمام اما ضروری برای کسب و کار است که می خواهند به ماندن رقابتی متفاوت است. کاربران انتظار یک تجربه مرور صاف که آیا آنها با استفاده از یک تلفن هوشمند، تبلت، یا کامپیوتر رومیزی. حتی این قلمرو نسبتا جدید در حال تغییر است، بیش از حد، که به همین دلیل آن را به ارزش مسواک زدن روی آخرین راهنمایی برای ایجاد یک تجربه مرور بهینه شده است.

طراحی سایت وب استور

“5 اشتباه طراحی پاسخگو برای جلوگیری از” طول می کشد یک نگاه تازه در دولت طراحی پاسخگو، ارائه راهنمایی برای کمک به غلبه بر چالش های است که می تواند پاپ تا زمانی که کار بر روی طرح بندی صفحه وب تطبیقی. اطلاعات در مورد برای جلوگیری از اشتباهات و پیشنهادات برای کمک به شما طراحی وب سایت پاسخگو ایجاد در سال 2016. در اینجا سه ​​ایده در نظر بگیرند.

1) و اغلب در اوایل تست کد. به جای انتظار تا اواخر مراحل توسعه وب، آن را مفید به طور کامل تست کد و تنظیم به عنوان شما بروید، به خصوص اگر شما در حال کار با API های شخص ثالث.

2) یافتن نقطه شیرین برای فضای منفی است. آن را روی حیله و تزویر برای طراحی طرح بندی کامل برای تمام دستگاه، اما پیدا کردن تعادل بین عناصر طراحی و فضای منفی می تواند برای یک تجربه کاربری بسیار جذاب تر است.

3) اندازه تعادل و فضا همراه با عکس. تصاویر با وضوح بالا می توانید تعداد زیادی از زمان برای بارگذاری بر روی تلفن همراه را، پس از آن مفید برای قرار دادن یک فکر اضافی کمی به اندازه فایل و ابعاد هر گونه تصاویر به حساب برای از قابلیت های دستگاه مختلف مشاهده و صفحه نمایش.

انتخاب کلمات درست در طراحی سایت برای حداکثر کردن ترافیک

پوسته های بصری و انتخاب تصویر ممکن است بالا از ذهن هنگام طراحی یک وب سایت برای یک مشتری، اما متن بر روی صفحه و انتخاب سرفصل به همان اندازه مهم است. بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) یک ابزار قدرتمند برای جذب بازدید کننده به یک وب سایت است، و انتخاب کلمه مناسب می تواند باعث شکستن و یا ترافیک سایت مشتری. اگر شما در یک موقعیت برای ایجاد هر یک از مطالب نوشته شده برای مشتریان به عنوان بخشی از فرایند طراحی هستید، آن را می سازد بسیاری از جهات می دانم که چه چیزی کار در چشم انداز فعلی از جستجوگرها.

“راهنمای شما برای جستجوگرها بهترین شیوه در سال 2016” را پوشش می دهد برخی از آخرین روند صنعت گسترده به عامل در اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از تلاش های خود را در جستجوگرها. از نوشتن عبارات جستجو در یک تن بیشتر مکالمه به جای ظهور جستجوی صوتی به ارزش بهینه سازی کسب و کار شما برای جستجو ، هستند بسیاری از به روز رسانی وجود دارد در این قطعه به نظر اعمال به خود به خود SEO بهترین شیوه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا