مطالب متفرقه

بررسی فنی درب اتوماتیک اسلایدینگ (کشویی)

 انواع متنوع دربهای اتوماتیک هریک متناسب برای فضای گوناگونی طراحی شده اند و درصورتی که در فضای متناسب با طراحی آنها نصب شوند بیشترین بازخورد را دارند.

یکی از متداول ترین انواع دربهای اتوماتیک ،درب اسلادینگ یا کشویی می باشد.

این نوع درب اتوماتیک به صورت استاندارد دارای 4 لنگه بوده  که دو لنگه آن ثابت و دو لنگه دیگر متحرک هستند. به علت حرکت خطی و حداقل نیاز به فضا، موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماکن عمومی می گردند. شیشه های به کار رفته در این نوع درب به طور معمول 10mm  سکوریت نشکن رامادر است که می توان در رنگهای مختلف آنها را تولید کرد.

2525

هنگامی که در فضاهای موجود محدودیت دارید و یا در زمانی که که ظرفیت عبور ومرور بالایی وجود دارد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می تواند بهترین کارایی را برای شما به همراه داشته  باشد. با این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض 2 متر و ارتفاع 3 متر بازشوی مفید ایجاد نمود. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها و کنترلرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند.

بسیاری از افراد برای هرچه بیشتر مطرح شدن لوگو و یا برند خود مایل هستند که طرح مورد نظرشان بر بروی درب به صورت طرح سندبلاست چاپ شود.می توان گفت این یک ایده بسیار زیبا می باشد.

قیمت مناسب و کارایی بالا و نصب آسان از مزیت های درب های اتوماتیک رامادر است که  در اکثر اماکن تجاری وعمومی و هتلها،فروشگاهها و مراکزخرید،فرودگاهها، بیمارستانها، شرکتها وادارات دولتی و خصوصی، ساختمانهای عمومی و مناطق امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل نصب شیشه سکوریت که یک نوع شیشه ایمنی می باشد که دارای مقاومت بسیار بالیی در برابر ضربه و فضار می باشد بر روی دربهای اتوماتیک میتوان گفت که این نوع دربها از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا