مطالب متفرقه

صرافی پرفکت مانی در ایران

اگر در حوزه تجارت بین المللی فعالیت کرده باشید بدون شک نام پرفکت مانی را شنیده اید. پرفکت مانی یکی از سرویس هایی است که عملکردی شبیه به پی پال، و… دارد و برای انجام تراکنش های بین المللی استفاده می شود. خوشبختانه این پلتفرم کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و به همین دلیل می تواند بسیار کاربردی باشد.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید باید اطلاعات کارت خود را در سامانه های بانکی وارد کنید تا بتوانید پرداخت را انجام دهید. ووچر پرفکت مانی نیز همچین عملکردی دارد. یک صرافی پرفکت مانی می تواند بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم به شما ووچر دهد. در ووچر کدهای مورد نیاز، از جمله شماره ووچر و کد فعالسازی آن وجود دارد. شما با استفاده از این دو شماره میتوانید خرید کنید و بعد از پایان اعتبار ووچر، دیگر کاربردی نخواهد داشت. خرید پرفکت مانی بدون ایجاد حساب برای افرادی که تنها یک بار قصد انجام تراکنش بین المللی دارند، مناسب است.

ووچر می تواند به حساب کاربری شما در پرفکت مانی نیز متصل باشد. یعنی به کمک حساب کاربری خود می توانی ووچر  ایجاد کنید. حتی می توانید ووچرهایی که دارید را در حساب کاربری وارد و اعتبار آنها را به اکانت اضافه کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است برای خرید ووچر پرفکت مانی به بهترین صرافی مراجعه کنید و بهترین صرافی پرفکت مانی در ایران، صرافی است که خدمات موردنیازتان را به شما ارائه دهد. بسیاری از افراد نیاز به پشتیبانی برای استفاده از حساب کاربری خود دارند بنابراین بهتر است قبل از شروع کار، مشاوره دریافت کنند و تمام انتظارات خود را به تیم پشتیبانی بگویند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا