طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی در اصفهان به صورت کاملا حرفه ای

تلاش بشر برای درمان بیماری‌ ها و آسیب‌ ها از دوران پیش از باستان وجود داشته است. از دوران  ما قبل تاریخ ، دورانی پیش از اختراع خط ، دوران مصر باستان تا  دوران پزشکی مدرن ،بشر  همواره  سعی کرده است با استفاده از امکانات و پیشرفت تکنولوژی برای تسهیل  خدمت رسانی  به همنوعان خود  در برهه های زمانی مختلف قدم بردارد.

حرفه پزشکی در قرن نوزدهم در پی پیشرفت‌ های سریع علم و رویکردهای نوین پزشکان دستخوش تغییر شد.  یکی از تکنولوژی هایی که به علم پزشکی  کمک شایانی نموده است،  رایانه و برنامه نویسی بوده است. سایت ها و برنامه های زیادی در زمینه انتشار تازه های پزشکی، تشخیص بیماری ها و …  تا کنون   نوشته شده است.

ما در قرن بیست  و یکم  زندگی میکنیم، قرنی که زندگی بدون اینترنت امکان پذیر نمی باشد. حال یک پزشک در قرن بیست و یکم نمی تواند مانند قرون وسطی در مطب خود بنشیند و منتظر مشتریان بنشیند. در ایران ، پزشکان  خیلی کمی هستند که سایت پزشکی و شخصی خود را داشته باشند.  برای اینکه بین همکاران خود موفق تر و  متفاوت تر باشید تا دیده شوید، تیم طراحی سایت اصفهان پیشنهادات خوبی برای شما دارد.

طراحی سایت در اصفهان، به کمک پزشکان آمده است، تا با داشتن سایت پزشکی، با دنیا ارتباط برقرار کند و تخصص های خود را به دنیا بشناساند.

وقت رایگان است، اما بسیار قیمتی! نمی توانید صاحبش باشید ، اما می توانید از آن استفاه کنید.

تصور کنید روزانه بیماران زیادی  به مطب شما مراجعه می کنند، تا  با تعیین وقت قبلی، مشکلات و بیماری شان را با شما در میان بگذارند، که این امر  خود زمان بر است . بیماران محترم می توانند با سیستم  رزرواسیون  آنلاین   که تیم طراحی سایت اصفهان  طراحی کرده است،به راحتی و غیر حضوری تمام زمان های آزاد پزشک را مشاهده کرده و رزرو خود را انجام د هند. همچنین ، کاربران وبسایت شما می توتانند بصورت آنلاین حق ویزیت خود را بپردازند.

طراحی سایت اصفهان پزشکی

یا اگر علاقه دارید که دانسته ها و تجربیات، تکنولوژی و تازه های علم پزشکی را  در دنیای مجازی  نشر دهید، می توانید مقالات و اخبار پزشکی را در سایت خود قرار دهید، تا کاربرانی که در مورد چنین موضوعاتی جستجو انجام می دهند، از تجربیات و  اطلاعات شما بهره ببرند. در  بخش گالری تصاویر و گالری فیلم نیز، تصاویر و  کلیپ های علمی را می توانید در سایت خود قرار دهید.

هم چنین می توانید  خود را  به دنیا بشناسانید، به این صورت که  رزومه خود را در سایت پزشکی  خود قرار دهید تا مشتریان قبلی شما و کاربران اینترنتی ، شمارا بشناسند و با تخصص های شما آشنا شوند.

فرض کنید بیماری  تنها  نام شما را  می داند، و می خواهد  به مطب شما مراجعه کند، یا  ادرس مطب شما تغییر کرده است و مشتریان قبلی شما می خواهند به مطب شما با ادرس جدید مراجعه کنند، در این صورت چه باید کرد؟  با استفاده از قسمت معرفی مطب  و درباره ما  نیز،  در شناساندن مطب خود به مشتریان  کمک کنید. شما می توانید نقشه  محل کار خود را در سایت خود قرار دهید، و راه های تماس ، ادرس خود را در قسمت  تماس با ما  مشکل را حل کنید.

طراحی سایت اصفهان، امکاناتی نظیر مشاوره رایگان را نیز  در اختیار جامعه پزشکی  قرار داده است.  به این صورت که هربیمار در قسمت مشاوره ، سوال خود را، که شاید سوال بسیاری از کاربران باشد مطرح می کند، و پزشک نیز سوالات مطرح شده را پاسخ می دهد.

امکانات وبسایت پزشکی

  • طراحی سایت صفحه معرفی پزشک و رزومه
  • طراحی سایت صفحه اخبار و تازه های پزشکی
  • طراحی سایت صفحه  رزرواسیون انلاین
  • طراحی سایت صفحه  عضویت در سایت
  • طراحی سایت صفحه پرونده الکترونیکی بیماران
  • طراحی سایت صفحه پرسش و پاسخ
  • طراحی سایت صفحه گالری تصاویر و فیلم

پرونده الکترونیکی بیماران در  طراحی سایت پزشکی ،یکی از امکاناتی است که بسیار مفید بوده و هم به پزشک و هم به بیماران یاری می رساند.
شما می توانید با استخدام یک منشی برای وارد کردن اطلاعات کاربران درسایت ،به جای وارد کردن اطلاعات درپرونده های کاغذی،  به سادگی اطلاعات بیماران را مدیریت کنید ، درهرکجا که باشید به پرونده آنان دسترسی داشته باشید و  خیالتان راحت باشد که هیچ گاه گم یا خراب نمی شوند. کاربران و بیماران نیز با عضویت و  با داشتن  نام کاربری و گذرواژه میتوانند به پرونده پزشکی خود دسترسی داشته باشند.

تیم طراحی اصفهان آماده است تا  وبسایت پزشکی شما را  با بهترین کیفیت طراحی کند، سایر امکانات  که می توانند  به موارد فوق الذکر اضافه شوند،  در جلسه مشاوره برای شما تبیین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا