کفسابی

شیوه انجام کفسابی و سنگسابی به شکل اصولی و حرفه ای چگونه است؟

سنگ سابی محیط آشپزی کورکولیم در آشپزخانه سنگسابی معاصر مشمع کف سابی اتاق محبوبیت فعلی مشبک در درجه اول به دلیل تجدید نظر خود به عنوان یک انتخاب کفسابی سبز است. مشمع کف سابی اتاق به عنوان سازگار با محیط زیست محسوب می شود، زیرا از مواد طبیعی ساخته شده است و جنگل ها را از بین نمی برد. این در درجه اول از روغن کنجد، کرفس و آرد چوب ساخته شده است. از آنجا که مشمع کف سابی اتاق از مواد طبیعی تشکیل شده است، در هنگام تولید، نصب، استفاده یا دفع مواد، مسائل بهداشتی ایجاد نمی شود. خواص ضد باکتری طبیعی مشمع کف سابی اتاق میکروارگانیسم ها را از ضرب شدن متوقف می کند، بنابراین اغلب در بسیاری از بیمارستان ها، کف سابی های مشمعی طبیعی دیده می شود.

کفسابی سنگسابی

کفسابی مشمع کف سابی اتاق علاوه بر مزایای بهداشتی، سنگسابی آنتی استاتیک است و احتمال پیدایش شوک الکتریکی را کاهش می دهد. مشمع کف سابی اتاق نیز آب، دینامیک و خراش است، آسان برای تمیز کردن، راحت در زیر کمر و در کاشی در طیف گسترده ای از رنگ های پر جنب و جوش، که می تواند ترکیب برای ایجاد الگوهای متمایز.

کفسابی و سنگسابی کاشی

چینیها یک انتخاب مردمی مانند تراکاتا و سنگهای طبیعی مانند سنگ مرمر، گرانیت، سنگ تراورتن یا تخته سنگ هستند. در هنگام انتخاب کاشی در بودجه، چینی ارزان ترین است. این ترکیبی از زیبایی و سختی سنگ است، اما هزینه های قابل توجهی کمتر و بسیار ساده تر از حفظ مرمر، که متخلخل است و باید به صورت دوره ای مجددا بازسازی شود، بسیار آسان تر است. کاشی پرسلن سرامیک به اندازه کافی با دوام برای رسیدگی به مناطق ترافیکی سنگین است و در طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و پوشش ها موجود است. خلاقیت خود را از بین ببرید و کاشی هایی با ابعاد مختلف، رنگ ها و بافت ها را ترکیب کنید تا یک طبقه یکنواخت ایجاد شود.

سنگ سابی

کف سابی و تفاوت آن با سنگ سابی

یکی از مهمترین گزینه های قیمت کفسابی امروز، وینیل است. این یک انتخاب ویژه برای سنگسابی اتاق هایی است سنگ سابی که مستعد رطوبت هستند، مانند زیرزمین، حمام و آشپزخانه. وینیل نیز آسان است برای تمیز کردن و نرمتر زیر پا از کاشی. وینیل به عنوان ورق و کاشی های مخصوص خود استفاده می شود و در انواع عرض و ضخامت فروخته می شود. یک قاعده به یاد داشته باشید هنگام انتخاب وینیل ضخیم تر است، بیشتر ترافیک آن می تواند تحمل کند.

سنگسابی بتن و کفسابی بتون

سنگ سابی بتن یکی از داغترین گزینه های کفسابی است با طیف گسترده ای از سیلرها و لکه های مخصوصی سنگسابی که در حال حاضر در بازار قرار دارند، بتن های خاکستری و خاکستری می توانند مهر و موم شده و رنگ آمیزی شوند تا به سنگ مرمر خرد شده، سنگ تراشیده شده، آجری آجر و یا هر چیزی که شما می خواهید. هیچ محدودیتی برای امکانات طراحی وجود ندارد، این زیبایی واقعی کفهای بتنی است. شما دوام طولانی مدت را می خواهید؟ بتن مانند هیچ کف سابی پوش دیگری ندارد. شما می خواهید نگهداری کم بتن کم است. این نیز کف سابی کامل برای گرما تابشی است. بنابراین، خودتان را بیان کنید، بتن اجازه می دهد تا کف سابی خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

منبع : کفساب باشی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا