مطالب متفرقه

چطور فالوور واقعی تیک آبی دار بگیریم

اینستاگرام در رابطه اختصاص دادن نشان تایید حساب کاربری اینستاگرام کاربران روند بسیار پیچیده ای را پیش رو قرار داده است ، اینستاگرام در صفحه رسمی خود منتشر نمود که  ، اختصاص دادن تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید حساب کاربری ، برای هر کاربر اینستاگرامی امکان پذیر نمی باشد و این نشان تایید و یا تیک آبی اینستاگرام به کاربری تعلق می گیرد که  بسیار مشهور و معروف باشند ، مانند ، سلبریتی‌ها ، بازیگران معروف ، برنده ای محبوب و معتبر ، خوانندگان مشهور و…  در نتیجه این نوع از کاربرانی که دارای طرفداران و دنبال کنندگان زیادی می باشند قادر خواهند بود تا تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری اینستاگرام خود را از اینستاگرام بگیرند .

حال شاید برای شما سوال پیش آید که چرا این کاربران باید نشان تایید و یا تیک آبی از اینستاگرام بگیرند و همچنین این کاربران تعداد زیادی دنبال کننده و فالوور و طرفدار دارند و دیگر نیازی به نشان تایید ندارند تا تعداد بیشتری فالوور و یا دنبال کننده جذب نمایند ؟

در پاسخ به این سوال شما می توانیم بگوییم که اینستاگرام در واقع برای اینکه این کاربران فالوور بیشتری جذب نمایند این نشان را به آنها اختصاص نمی دهد بلکه موضوع چیزی دیگر  است و آن هم این است که شما حتما تا به حال به دنبال حساب کاربری خواننده ی محبوب خود و یا ورزشکار مورد علاقه ی خود و یا بازیگر و یا برندی معتبر در اینستاگرام خود گشته اید .

پس از اینکه نام کاربری برند و یا فرد مشهور را وارد می نمایید با تعداد زیاذی حساب کاربری مشابه روبرو خواهید شد و همچنین اکثر این حساب های کاربری نیز دارای تعداد زیادی فالوور و یا دنبال کننده می باشند و شما سردرگم خواهید شد که کدام یک از حساب های کاربری متعلق به فرد مورد نظر می باشد و تصمیم گیری بسیار مشکل می شود .

به همین منظور اینستاگرام برای حل این مشکل تدابیری اندیشید تا کاربران گیج نشوند و به دنبال حساب کاربری اصلی نگردند و با یک نگاه متوجه شوند که کدام حساب کاربری اصل است زیرا ممکن است حساب کاربری فیک و یا تقلبی با همان نام کاربری تعداد فالوور و یا دنبال کننده اش بیشتر از حساب کاربری اصلی باشد .

در این صورت اینستاگران به حساب های کاربری که با نام کاربری آن ها تعدادی حساب کاربری فیک و تقلبی ایجاد شده است یک نشان تایید و یا تیک آّبی اختصاص می دهد تا اصالت حساب کاربری مورد نظر را به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام نشان دهد .

حال با توجه به این موضوع که متوجه شدید که چه کاربرانی می توانند نشان تایید اینستاگرام و یا تیک آبی اینستاگرام  را از آن خود نمایند و چقدر این نشان با ارزش می باشد این موضوع را در نظر بگیرید که شما در بین فالوور های خود ، فالوور واقعی تیک آبی دار داشته باشید ، در این صورت دیگر نیازی نیست که بخواهید معتبر بودن حساب کاربری خود را به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اثبات نمایید ، در ادامه ی مقاله بیشتر راجب این موضوع توضیح خواهیم داد .

در حال حاضر شما می توانید به راحتی به سایت ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس های مورد نیاز حساب کاربری خود را همچون سرویس فالوور واقعی تیک آبی دار را تهیه نمایید و حساب کاربری خود را متحول سازید .

از چه سایتی فالوور با تیک آبی واقعی بگیریم :

همان گونه که در ابتدای مقاله گفتیم اینستاگرام منتشر نمود که امکان تعلق تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری اینستاگرام برای کاربران معمولی که در این شبکه ی اجتماعی حساب کاربری دارند و در حال فعالیت می باشند  ، نخواهد داشت و این نکته را نیز دز نظر بگیرید که اینستاگرام این نشان را نیز به راحتی در اختیار افراد مشهور و محبوب نیز نخواهد گذاشت و پس از گذراندن مراحل قانونی پیچیده نشان تایید و یا تیک آبی اینستاگرام را به این کاربران می دهد .

البته تمام این سخت‌گیری‌های اینستاگرام برای اختصاص دادن نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری و یا تیک آبی اینستاگرام به این معنا نیست که شما هرگز نمی توانید تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید حساب کابری اینستاگرام را از آن خود نمایید .

البته که شما نیز فردی شناخته شده و محبوب شوید می توانید مراحل مورد نظر را بگذرانید و نشان تایید حساب کاربری اینستاگرام را نیز از آن خود نمایید .

در ابتدای مقاله توضیح دادیم که تیک آبی اینستاگرام و یا نشان تایید اینستاگرام چیست و چه کاربرانی می توانند این نشان را از آن خود نمایند و همچنین توضیح دادیم که این نشان برای چه موضوعی به حساب کاربری افراد مشهور تعلق می گیرد و چقدر این نشان با ارزش و قابل اهمیت است .

و همچنین گفتیم که اگر کاربری که برای اولین مرتبه وارد حساب کاربری اینستاگرام شما شود و در بین فالورها و یا دنبال کنندگان حساب کاربری شما فالوور با تیک آبی واقعی ببیند متوجه می شود که حساب کاربری شما می تواند چقدر محبوب و معتبر باشد که کاربری با تیک آبی در حال دنبال کردن و یا فالوو کردن حساب کاربری شما می باشد .

و دیگر نیازی نیست تا برای اینکه حساب کاربری اینستاگرام خود را به  سایر کاربران اینستاگرام بیشتر اثبات نماییم چون این موضوع خود به تنهایی اثبات کننده ی اعتبار حساب کاربری شما می باشد و کاربران با دیدن این چنین دنبال کننده ای بدون درنگ و تردید ، ترغیب می شوند تا حساب کاربری اینستاگرام شما را دنبال نمایند .

در این صورت اگر شما هم نیز به دنبال این موضوع هستید که حساب کاربری اینستاگرام خود را بیشتر از به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اثبات نمایید و اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید می توانید به سایت ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس فالوور با تیک آبی واقعی را تهیه نمایید و فالوور های بیشتری را به سمت حساب کاربری خود جذب نمایید .

بهترین سایت خرید تیک آبی اینستاگرام :

سایتی که در ابتدای مقاله به شما کاربران عزیز معرفی نمودیم تا سرویس های مورد نیاز خود را تهیه نمایید یکی ار معتبر ترین و بی رقیب ترین سایت هایی می باشد که در حال حاضر در حال فعالیت در زمینه ی ارائه ی سرویس های مورد نیاز شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ی اجتماعی توییتر ، شبکه ی اجتماعی یوتیوب ، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ، شبکه ی اجتماعی واتس اپ و … می باشد .

کاربران عزیز شبکه های اجتماعی می توانند به سایت معرفی شده مراجعه نمایند و سرویس مورد نیاز خود را همچون سرویس خرید تیک آبی اینستاگرام را تهیه نمایند و تحولی عظیم به حساب کاربری اینستاگرام خود ببخشند .

این سایت تمامی سرویس هایی که به کاربرانش ارائه می دهد سعی دارد تا سرویسی که به کاربرانش ارائه می دهد نسبت به سایر سایت ها قیمتش مناسب تر ، کیفیتش بالاتر و همچنین پشتیبانی بیست و چهار ساعته و ضمانت ارائه دهد .

حال برای اینکه به حساب کاربری اینستاگراک خود اعتباری بیشتر ببخشید به سایت مورد نظر مراجعه نمایید و سرویس خرید تیک آبی اینستاگرام را تهیه نمایید و با این انتخاب درست علاوه بر افزایش اعتبار حساب کاربری اینستاگرام تان کاربران بیشتری را سمت پیج خود جذب نمایید و در نتیجه درآمد بیشتری کسب نمایید و به کسب و کار خود رونق ببخشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا