مطالب متفرقه

مقایسه ی بازی کالاف دیوتی موبایل و گارنا فری فایر

کالاف دیوتی موبایل و فری فایر از جمله محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل‌رویال برای موبایل هستند که می‌توانید برای دانلود به سراغ آن‌ها بروید. این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید با دوستان خود به راحتی به رقابت مشغول شوید و آن‌ها را از پیش رو بردارید. در این مطلب قصد داریم تا این دو بازی محبوب دنیا و ارزهای رایج آن‌ها را به شکل کامل با هم مقایسه کنیم.

معرفی فری فایر و ارز رایج این بازی باحال!

بازی فری فایر یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جدید بتل‌رویالی است که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید و لذت ببرید. این بازی به نسبت کالاف دیوتی موبایل گرافیک فانتزی‌تری دارد و این می‌تواند برای گیمرهایی با سنین پایین‌تر جذاب باشد.
ارز رایج بازی فری فایر جم نام دارد که در زبان فارسی همان الماس است. با خرید جم فری فایر می‌توانید به امکانات مختلفی که در این بازی وجود دارند دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که در این بازی هم امکانات شخصی‌سازی متنوعی وجود دارند که برای خریداری و استفاده از آن‌ها باید جم خرج کنید.
آشنایی با کالاف دیوتی و سی پی این بازی فوق‌العاده محبوب
بازی کالاف دیوتی موبایل از جمله پرطرفدارترین بازی‌های سبک شوتر و بتل‌رویال برای تلفن‌های همراه است. از این بازی همواره به عنوان رقیبی سرسخت برای بازی‌های پابجی و فری فایر یاد می‌شود. ارز رایج کالاف دیوتی موبایل سی پی نام دارد و با برخورداری از آن به راحتی می‌توانید به امکانات مختلف این بازی دسترسی کامل داشته باشید.

با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کرده و سلاح‌های مختلفی را برای او خریداری کنید. همچنین این ارز رایج بازی به شما این امکان رو می‌ده تا بتوانید سریع‌تر از همیشه توی این بازی پیشرفت کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها، از دوستانتون قوی‌تر می‌شید و به راحتی می‌توایند آن‌ها را شکست بدهید. البته که برای این کار باید حتما سلاح‌های مخصوصی رو خریداری کرده باشید.

تفاوت‌ها و شباهت‌های کالاف دیوتی موبایل و فری فایر را می‌دانید؟

بازی کالاف دیوتی موبایل امکانات بیشتری را با پرداخت سی پی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این امکان می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ اما در مقابل، بازی فری فایر جم‌های خود را با قیمت کمتری برای خرید ارائه می‌دهد و در نتیجه می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتر، در این بازی سریع‌تر از کال آف دیوتی موبایل پیشرفت کنید. در عین حال، این بازی‌ها شباهت‌هایی هم دارند که برای مثال می‌شه به امکان تقویت سلاح و پوشش با پرداخت هزینه اشاره کرد. چرا که بسیاری از بازی‌ها برای این امکان محدودیت دارند و باید حتما سرویس خاصی مانند بتل پس را خریده باشید.

راحت‌ترین روش خرید جم و سی پی کالاف دیوتی موبایل و فری فایر
اگر قصد خرید جم یا سی پی بازی‌های فری فایر و کالاف دیوتی موبایل را دارید، حتما باید این کار را از طریق مراکز معتبر انجام دهید. برای این منظور، ما به شما مجموعه معتبر دیکاردو را پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه امکان شارژ حساب‌های کاربری این بازی‌ها را به صورت کاملا قانونی فراهم کرده است و می‌توانید با قیمت مناسب، ارزهای رایج این بازی‌ها را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا