مطالب متفرقه

دوره آموزش تاتو

آموزش تاتو بدن به سه مرحله اصلی شامل طراحی، وسایل و تکنیک دسته بندی می‌شوند. این سه بخش به یک اندازه مهم و کاربردی بوده و برای تبدیل شدن به یک تاتو آرتیست حرفه‌ای لازم است که تمام این مراحل را جدی گرفته و بر روی مهارت خود در این بخش‌ها کار کنید.

 

تکنیک.1

برای طراحی کردن به تکنیک‌هایی مانند رنگ و روغن، آبرنگ، مداد رنگی، پاستل، سیاه قلم و..احتیاج است. یکی از تکنیک‌های دیگر نقاشی، تاتو است. زیرا همان‌طور که فعالیت با هرکدام از تکنیک‌های گفته شده، اصول و قوانین دارد، تاتو هم همینگونه بوده و پیرو همین قوانین است. شما در دوره آموزش تاتو، تکنیک‌های لازم برای طراحی تخصصی بر پوست بدن افراد را یاد می‌گیرید. شما در ابتدای دوره تمرین طراحی و اجرای تاتو را بر پوست‌ مصنوعی انجام می‌دهید و پس از مدتی با افزایش مهارت و دانسته‌های شما، به کمک مربی خود می‌توانید بر روی پوست طبیعی نیز، کار عملی تاتو را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر بروید.

https://xn—-omcqlb8bo8k1ag.com/

 

وسایل تاتو بدن .2

همانگونه که برای طراحی بر روی بوم یا کاغذ به وسایل مورد نیاز  و تخصصی آنها احتیاج دارید، برای طراحی و اجرای تاتو هم باید از وسایل تاتو بدن مربوط به آن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که داشتن  وسایل حرفه‌ای تاتو به تنهایی برای حرفه‌ای شدن شما کافی نبوده و بکارگیری صحیح شما از آنها می‌تواند در مسیر تاتو آرتیست شدن به شما کمک کند. به طور مثال اگر از تکنیک رنگ روغن برای نقاشی استفاده کرده باشید می‌دانید که برای کشیدن قسمتی از طرح شما به قلموی پهن، قلموی گرد، کاردک احتیاج دارید تا بتوانید قسمت‌های مختلف طرح مورد نظر را به خوبی بکشید. پس اطلاعات کافی در رابطه با اینکه برای کشیدن هر قسمت در اجرای تاتو به چه وسیله‌ای احتیاج دارید، نیاز به تمرین دارد. با تمرین در طراحی و اجرای تاتو، به مهارت بالایی دست پیدا کنید. در دوره آموزشی تاتو بدن شما می‌توانید این اطلاعات را کسب کرده و با وسایل‌های مختلف برای طراحی تاتو بدن و کاربرد آنها آشنا شوید.

طراحی.3

برای اجرای تاتو شما نیاز به مهارت طراحی دارید. همانطور که در نقاشی کردن به طراحی نیاز دارید، برای اجرای تاتو نیز به طراحی ظریف و دقیقی احتیاج دارید. تفاوت اصلی نقاشی با تاتو در ابزار و محل اجرای آنها است. در نقاشی به وسیله مداد اما در تاتو سوزن و دستگاه، در نقاشی به وسیله رنگ اما در تاتو رنگ تاتو و در بوم یا کاغذ نقاشی می‌کشید ولی در تاتو، کاغذ شما، پوست بدن مشتری است. به همین‌ علت همانطور که نقاشی به طراحی نیازمند است، برای اجرای طرح تاتو نیز باید به مهارت طراحی مسلط شوید. در دوره آموزشی تاتو محصولات لازم برای طراحی به شما معرفی شده و می‌توانید با مربی‌های حرفه‌ای، طراحی را یاد بگیرید. همچنین اگر احتیاج به آموزش‌های بیشتری برای طراحی داشته باشید، می‌توانید در دوره‌های طراحی تاتو آموزشگاه خود نیز شرکت کنید. برای یادگیری آموزش تاتو می توانید از یوتیوب نیز استفاده کنید. ویدئوهای زبان انگلیسی یوتیوب برای یادگیری تاتو بسیار فوق العاده هستند.

  • آموزش میکروبلیدینگ

در دوره آموزشی میکروبلیدینگ به شما روند طراحی خطوط طبیعی و موازی مانند موی ابرو،طراحی ابرو، متقارن سازی ابرو، مراحل آماده سازی قبل میکروبلیدینگ، طراحی با میکروبلیدینگ، تجهیزات در میکروبلیدینگ، انواع تکنیک کرکی و مویی در هاشور ابرو، میکروبلیدینگ بدون خونریزی و ترمیم میکروبلیدینگ آموزش داده می‌شود. شما با اتمام این دوره می‌توانید برای تمام فرم‌های صورت،  میکروبلیدینگ را به طور صحیح اجرا کنید. همچنین بعد از گذراندن دوره آموزشی  میکروبلیدینگ شما می‌توانید به افراد نکات نگهداری و ترمیم آن را آموزش دهید. میکروبلیدینگ به طور متوسط به مدت 6 ماه تا یک سال ماندگاری داشته و بعد از آن احتیاج به ترمیم مجدد دارد. با یاد گرفتن  میکروبلیدینگ می‌توانید صورت افراد را زیباتر کنید. شما بعد از اتمام دوره می‌توانید به تنهایی رنگ مناسب ابروی مشتریان را تشخیص داده و انتخاب کنید. امروزه به علت افزایش تقاضای بانوان برای زیباتر کردن ابروهای خود، روش  میکروبلیدینگ بسیار کاربردی است و شما می‌توانید کسب درآمد خوبی را با انجام دادن این تکنیک داشته باشید. بعد از اتمام دوره به شما مدرک فنی معتبر داده شده که می‌توانید با آن مشغول به کار شوید. از جمله  لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای  میکروبلیدینگ می‌توان به  دستگاه میکروبلیدینگ، تیغ‌های مخصوص، رنگ مخصوص تاتوی میکروبلیدینگ، پماد بی حسی اشاره کرد.

توانایی شما پس از دوره میکروبلیدینگ به چه صورت است؟

بعد از اتمام دوره آموزشی میکروبلیدینگ، شما می‌توانید با وسایل میکروبلیدینگ به طور تخصصی کار کنید. همچنین  شما حرکات مناسب دست، نحوه طراحی و ترسیم اولیه ابرو و نحوه تشخیص و انتخاب رنگدانه مناسب را با متد جدید و نو یاد می‌گیرید.

 

  • آموزش فیبروز ابرو

شما با شرکت در دوره آموزشی فیبروز ابرو یاد می‌گیرید که چگونه نواحی خالی ابروی افراد را رفع کنید. روند کامل طراحی و رفع نقایص قسمت‌های خالی ابرو جهت زیباسازی بیشتر صورت افراد در دوره آموزش فیبروز ابرو به شما آموزش داده می‌شود. همچنین در این دوره شما می‌توانید تشخیص دهید که چه رنگی برای ابروی مشتری مناسب‌تر بوده و خطوط مناسب  و طبیعی جهت فیبروز ابرو هر فردی چگونه طراحی‌ و اجرا می‌شود. به خاطر داشته باشید که فیبروز ابرو به مدت 6 ماه تا یک سال ماندگاری خود را حفظ می‌کند و بعد از آن مشتری باید اقدام به ترمیم مجدد فیبروز ابرو کند. ابزارهای مورد نیاز دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو شامل انواع قلم های دستی و خارج از مرکز مخصوص فیبروز ابرو، سوزن مخصوص، خط کش قرینه ساز، رنگ های مخصوص و پوست طبیعی… است. شما در دوره آموزشی فیبروز ابرو، فیبروز لب و سایه لب، فیبروز خط چشم و بن مژه، هاشور مویی و کرکی، انواع هاشور (هاشور ابروی تیغ ماهی، هاشور ابروی آسیایی، هاشور ابروی کلاسیک، هاشور ابروی سه بعدی)، ترمیم نهایی،  بکارگیری ضوابط ایمنی، بهداشت فردی و آلودگی زدایی محیط کار و ابزار، مشاوره با مشتری جهت انجام کار و پذیرش، آماده سازی پوست و طراحی متناسب با چهره را یاد گرفته و بعد از اتمام دوره خود با اخذ مدرک فنی آموزشگاه می‌توانید  برای کسب درآمد بالا  در مراکز زیبایی فعالیت تخصصی خود را به طور تخصصی شروع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر بروید

 

 

  • آموزش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یک روش نیمه دائمی آرایش چهره با استفاده از یک دستگاه دیجیتال است. رنگدانه‌های این روش در لایه بسیار عمیقی از پوست به نام درم، تزریق می‌شود. در این روش از دستگاه‌، نقطه‌های بسیار زیادی بر قسمت تحت درمان ایجاد و تا زمانی که شکل و ساختار ابرو شکل نگیرد، این عمل را ادامه می‌دهند. زمان ماندگاری  میکروپیگمنتیشن 2 تا 5 سال است و بعد از گذشت این زمان احتیاج به ترمیم مجدد است. به خاطر داشته باشید که بعد از انجام  میکروپیگمنتیشن

پوست شما به مراقبت بسیاری احتیاج دارد که برای بهبود آن باید نکات مراقبت و نگهداری را به خوبی رعایت کنید.  شما می‌توانید با شرکت کردن در دوره آموزشی در دوره میکروپیگمنتیشن، رنگ مناسب برای صورت مشتری انتخاب کنید و همچنین تنظیم فشار دست با قلم میکروپیگمنتیشن را بیاموزید.

در دوره آموزشی  میکروپیگمنتیشن شما با مباحث قرينه سازی، ترکیب رنگ، اسکین سازی هاشور، نچرال و نانو ‎هاشور ابرو سه بعدی و معمولی و مويی و كركی، تكنيك بليدينگ، جدیدترین نمونه های هاشور خط چشم بدون تغییر رنگ و پخش شدن، بن مژه، خط لب و رژ لب و حجيم سازی  آشنا شده و بعد از اتمام دوره خود می‌توانید به صورت تخصصی در این حوزه شروع به فعالیت کنید. در ایران با افزایش تقاضای خانم‌ها برای آرایش نیمه دائمی، بازار درآمد بسیار خوبی برای کسانی که کار میکروپیگمنتیشن انجام می‌دهند، بسیار زیاد شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا