مطالب متفرقه

آشنایی با دستگاه اسکرابر زمین شوی قوی

 

دستگاه اسکرابر زمین شوی قوی یک ابزار مکانیزه  کاربردی و مفید برای شست و شو و خشک کردن سطوح مختلف زمین  با جنس های متفاوت از جمله پارکت ، سنگ ، موزاییک ، سرامیک ، مرمر و اپوکسی  و غیره می باشد. دستگاه اسکرابرزمین شوی یک دستگاه مکانیزه مدرن جهت انجام امور نظافتی و شست و شوی سطوح در دنیای پیشرفته امروزه می باشد، با توجه به این که تمام متصدیان در صنعت هتل داری و رستوران داری به خصوص در عرصه بین المللی از لحاظ طراحی ودیزاین و چیدمان رو به سبک لاکچری آورده اند، در این اماکن به موجب گردشگری و توریستی بودن واین که  پر رفت وآمد می باشند و از تمام کشورهای دیگر به این اماکن سفر می کنند باید همیشه از به روز ترین امکانات جهت جلب رضایت مشتریان خود به کار گیرند. در چنین مکان هایی دیگر روش های سنتی و قدیمی کاربردی نداشته و باید از وسایل و تجهیزات جدید جهت انجام امور نظافت و شست وشو استفاده شود که در عین حال که مدرن و به روز می باشد دارای امکانات خاص و بدون صدا بوده و فرآیند نظافت را در چند مرحله شست و شو و خشک کردن و با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن ، بدون بر هم زدن آرامش و نظم محیط انجام می دهد.این دستگاه زمین شوی دارای انواع مختلفی می باشد که بنا به شرایط مختلف و محیط مورد نظرخود یکی از این دستگاه ها را تهیه نموده و عملیات نظافت و شست و شوی سطوح محیط کار خود را به بهترین و به روز ترین متد های ممکن و با به کار گیری حد اقل نیروی کاری و با صرف هزینه مناسب انجام خواهید داد. دستگاه اسکرابر زمین شوی قوی مناسب جهت محیط هایی با شرایط سخت کاری و با مساحت بسیار زیاد می باشد که امکان نظافت و شست و شو به روش سنتی و با دست و توسط نیروهای خدماتی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به یک دستگاه مکانیزه قوی جهت انجام امور نظافتی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه مه پاش ضد عفونی کننده چیست و در چه مواردی کاربرد دارد ؟

 

 

دستگاه مه پاش ضد عفونی کننده وسیله ای پرکاربرد برای ضدعفونی کردن محیط و جلوگیری از شیوع  انواع میکروب ها و ویروس ها یی همچون کرونا به کار گرفته می شود و در کشورهای اروپایی استفاده از این دستگاه برای ضدعفونی کردن محیط کاملا اجباری و ضروری می باشد. زیرا ویروس ها و میکروب هایی در حد میکرون را نیز از بین می برد.بهتر است در اکثر فروشگاه ها و اماکن عمومی از جمله متروها و مساجد و رستوران ها و سایر اماکنی که در آن ها رفت و آمد های زیادی توسط مردم صورت می گیرد، محیط مورد نظر، با دستگاه ذکر شده ضد عفونی گردد. با توجه به این که  این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن دست هر فرد را در چند ثانیه دارد پس بهترین گزینه برای مکان هایی مانند مترو، کارخانجات، مراکز تجاری و غیره است زیرا مواد ضد عفونی کننده را مانند دستگاه بخور سرد و پودر می کند و سپس پخش می کند. باتوجه به شرایط و آب و هوای مناطق و فصول مختلف از دونوع دستگاه مه پاش مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا برای هر مکانی دستگاه مخصوصی طراحی می شود، ولی در شرایط و مواقع  خاص ممکن است که از هر دو نوع دستگاه مه پاش استفاده شود.پایه واساس تفاوت دستگاه های مه پاش نازل مه پاش می باشد که متفاوت است و نوع پاشش آب و یا هر مایع دیگری را تنظیم می کند. کارکرد دستگاه مه پاش پودری این چنین است که مایع را به ذراتی به اندازه 30 میکرونی تبدیل وبه شکل پودر و یا مه از دستگاه خارج می شود و گرمای موجود در هوا را جذب کرده و باعث مرطوب شدن فضا می شود بدون آن که خیسی روی سطوح اشیا احساس شود.در نتیجه موجب کاهش دما و افزایش رطوبت محیط می گردد.امروزه بیشترین کاربرد دستگاه مه پاش ضد عفونی کننده در تونل های ضدعفونی یا راهروهای هوشمند می باشد که در خیابان ها و اماکن عمومی قرار داده می شود و مورد استفاده عموم قرار می گیرد.از مزیت های این دستگاه می توان به فراهم کردن سطح بالای سلامت در محیط و حفظ سطح رطوبت نسبی فضا اشاره کرد که این مزیت به طرز فوق العاده ای در کاهش انتقال ویروس آنفولانزا و حتی ویروس های مخرب تری مانند ویروس های سرطانی و آسیب زا و از همه مهمتر ویروس کرونا موثر می باشد.

 

 

 

 

 

ترولی نظافتی صنعتی در چه اماکنی مورد استفاده قرار می گیرد ؟

 

ترولی نظافتی صنعتی یکی از انواع ترولی های نظافتی متنوع طراحی شده می باشد که جهت  سهولت و سرعت بخشیدن به عملیات نظاف و شست و شو در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود سادگی این محصول و هزینه کمی که جهت تهیه این وسیله پرداخت می شود اما در عوض تاثیر به سزایی در افزایش سرعت انجام امورنظافتی و در عین حال امکان انجام چند مورد از عملیات نظافت به صورت هم زمان توسط کاربر را فراهم می کند. با بهره گیری از ترولی نظافتی می توان بدون نیاز به اتلاف وقت برای کاربربه دلیل رفت و آمد های متعدد برای تهیه وسایل مورد نیاز جهت نظافت وبه دنبال آن موجب جلوگیری از خستگی کاربر و پایین آمدن راندمان کاری می شود. با توجه به این که محیط های صنعتی معمولا از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند در صورت تهیه ترولی ذکر شده و با وجود آن تمامی ابزار و ملزومات مورد نیاز جهت انجام عملیات نظافت و شست و شو از جمله جارو، خاک انداز، شوینده ها، دستمال تنظیف، سطل آب، تی، کیسه زباله وپاک کننده ها و بسیاری از وسایل و مایحتاج امور نظافت که بسته به هر محیط که مواد خاصی جهت نظافت ضایعات خاص ضروری می باشد به صورت یک جا همه در ترولی جمع آوری می گردد و دیگر نیازی نیست در حین نظافت جهت تهیه وسایل مورد نیاز چندین نوبت مسافت زیادی را طی کرده و موجب فوت وقت در انجام عملیات نظافت و دشوار شدن انجام امور شست و شو و نظافت گردد.  ترولی نظافتی نام برده شده دارای سطل های جداگانه برای نگه داری محلول شوینده و آب آلوده و هم چنین سیستم آبگیر رولی و یا فشاری می باشد  که با اعمال نیرو به تی سبب تخلیه آن می شود و دیگر نیاز به مراجعه به مکانی که آب در دسترس داشته باشد و یا جهت تمیز کردن تی و استفاده مجدد از آن نیاز به مراجعه به مکان خاصی نبوده و می توان با ثابت بودن در محدوده آلوده شده و با استفاده از این ترولی نظافتی که مخصوص محیط های صنعتی می باشد تمام امور ذکر شده را با صرف کمترین وقت و با نهایت راحتی توسط کاربر انجام شود. بسته به محیط صنعتی که قرار است از ترولی نظافتی استفاده شود تجهیزات جانبی متغییری به ترولی اضافه می شود. جنس ترولی نظافتی صنعتی با توجه به محیط صنعتی که محیط کاری بسیار سخت می باشد از مواد با کیفیت و مقاوم و ضد ضربه و قابل بازیافت و در عین حال سبک طراحی و تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا