مطالب متفرقه

بهترین برندهای تولیدکننده کولر گازی

در این مطلب تصمیم داریم توضیح کوتاهی درباره بهترین برند های ها تولید کننده کولر گازی به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

کولر گازی ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز نمود و اکنون یکی از برترین برندهای داخلی در زمینه تولید محصولات  گرمایشی و سرمایشی می باشد.سال ۱۳۹۵ اولین سیستم سرمایشی تهویه مطبوع این کمپانی تحت عنوان کولر گازی ایران رادیاتور وارد بازار گردید .پنل داخلی اسپلیت ایران رادیاتور بر روی دیوار نصب می شود به این علت آن را اسپلیت دیواری نیز می نامند. این برند یکی از با کیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر در شهر اندیشه زندگی می کنید و به دنبال نمایندگی کولرگازی در ایران رادیاتور در اندیشه هستید، حتما با شرکت تهویه برتر تماس بگیرید.

کولر گازی جنرال

امروزه کولرهای گازی مختلف با برندهای گوناگونی وارد بازار شده اند اما کولر گازی جنرال یکی از  برترین  و شناخته شده ترین برند کولر گازی در کشور ما است و همچون سال های گذشته در صدر جدول پرفروش ترین و محبوب ترین  کولرهای گازی وجود دارد و همچنان سرامد کولر های گازی است.

یکی از دلایل محبوبیت کولر گازی جنرال استحکام قطعات و کم صدا بودن موتور آن است . همچنین مصرف انرژی کولر گازی جنرال اینورتر  به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی شناخته شده است. کولر گازی جنرال جزو مستحکم ترین و مقاوم ترین کولر گازی در مناطق گرمسیری می باشد. اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی جنرال در شهر اندیشه هستید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان تهویه برتر تماس حاصل نمایید.

اسپلیت جنرال توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاژ می گردد. کمپرسور کولر گازی جنرال برای شرکت GMCC توشیبا می باشد.محصولات تولید شده ی این شرکت دارای رده انرژی BوA می باشند. محصولات برند جنرال معمولا با نام سوپر جنرال نیز شناخته می شوند. اما در خصوص کولر گازی این برند با مدل های طرح لبخندی و استیل معروف شده است و در ادامه با مدل های جنرال گلد و جنرالمکس هم شناخته می شوند.

کولر گازی گری

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است که به عنوان نمونه در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد سیستم تهویه مطبوع فروخته شده در جهان یکی از آن متعلق به گری بوده است. این تولید کننده دارای ۵ مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی و بیش از ۵۳۰ مرکز آزمایشگاهی است و مبلغ ۰.۶۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است به طوریکه ۷۰۰۰ مهندس در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) مشغول به کار هستند. از دیگر افتخارات این مجموعه دریافت بیش از ۱۲۰۰۰ امتیاز ثبت شده و ۴۰۰۰ اختراع است.

مطمئناً شما تمام تجهیزات و سیستم‌های موجود را در داخل و خارج می‌شناسید. اما برای رشد و توسعه مشاغل سیستم‌های تهویه مطبوع در شرایط امروز، باید دائماً در جریان مطالبات و فن آوری‌های این صنعت باشید. به ویژه سیستم‌های تهویه مطبوع هوشمند که سالانه در حال تغییر و پیشرفت هستند.

کولر گازی یکی از رایج ترین وسایل برقی در خانه است. تقریباً در 75٪ خانه ها از یک نوع سیستم تهویه هوا نصب شده است. براساس آمار جمع آوری شده توسط وزارت انرژی ایالات متحده ، میزان استفاده از کولر گازی در حدود 6٪ از کل برق تولید شده در این کشور است. وقتی این کاربرد را به اصطلاحات پولی تبدیل کنیم ، مبلغ سرسام آور 29 میلیارد دلاری به ما می دهد.

چرا تهویه برتر در شهر اندیشه؟

شرکت تهویه برتر با سابقه بیست ساله در زمینه سیستم های تهویه مطبوع در شهر اندیشه می تواند کلیه خدمات مربوطه را به شما همشهریان عزیز ارائه کند. تیم تخصصی تهویه برتر متشکل از تعمیرکاران حرفه ای انواع کولر گازی بوده که میتوانند مشکلات دستگاه شما را در سریعترین زمان ممکن تشخیص داده و به صورت حرفه ای تعمیر نمایند. ما در تهویه برتر همواره می کوشیم که دانش خود در زمینه کولرهای گازی را افزایش دهیم تا بتوانیم بروزترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه دهیم. انواع مدل های مختلف در نمایندگی شهر اندیشه موجود می باشد و میتوانید با قیمت رسمی نمایندگی به خرید یک سیستم جدید برای منزل یا محل کار خود بپردازید. کافیست با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا