مطالب متفرقه

جراحی زیبایی شکم برای رسیدن به تناسب اندام

لیپوساکشن یک روش زیبایی است که در آن چربی‌هایی را که به نظر نمی‌‌رسد از طریق رژیم غذایی و ورزش خلاص شوید را از بین می‌برد. فوق تخصص جراحی پلاستیک یا پوست معمولا این عمل را روی باسن، شکم، ران، باسن، پشت، بازوها و زیر چانه یا صورت انجام می‌دهد تا شکل آنها را بهبود بخشد. لیپوساکشن را می‌توان با سایر جراحی‌های پلاستیک، از جمله لیفت صورت، کوچک کردن سینه‌ها و جراحی زیبایی شکم  نیز انجام داد.

چندین تکنیک مختلف لیپوساکشن وجود دارد. اما وجه مشترک همه آنها استفاده از یک لوله نازک به نام کانولا است که به یک دستگاه مکش متصل است تا چربی را از بدن شما مکش کند.

انواع لیپوساکشن عبارتند از:

لیپوساکشن تامسنت رایج ترین تکنیک است که در آن جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک محلول استریل را به ناحیه‌ای که قرار است چربی برداشته شود تزریق می‌کند. این محلول استریل از نمک (که در واقع آب نمک است) به همراه لیدوکائین و اپی‌نفرین تشکیل شده است.

لیپوساکشن با کمک اولتراسوند یا UAL از انرژی امواج صوتی زیر پوست شما برای پاره شدن دیواره سلولی چربی استفاده می‌کند. این کار باعث مایع شدن چربی می‌شود تا بتوان آن را ساکشن کرد.

لیپوساکشن با کمک لیزر یا SmartLipo، در این روش از لیزر برای تولید انرژی برای مایع کردن چربی استفاده می‌کنند.

سلول‌های چربی در طول لیپوساکشن به طور دائمی برداشته می‌شوند. اما می‌توانید با سلول‌های چربی جدید که معمولاً به نواحی مختلف بدن شما می‌روند، دوباره وزن اضافه کنید. بنابراین برای حفظ تناسب اندام خود باید پس از جراحی، رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی پروتئین بدون چربی، میوه‌ها و سبزیجات، غلات کامل و لبنیات کم‌چرب را در پیش بگیرید.

تمامی این روش‌های مختلف لیپوساکشن و همچنین انواع دیگر جراحی زیبایی شکم، پروتز سینه و پیکرتراشی توسط دکتر محمد ثابت فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیم با بهترین و مدرنترین تکنیک‌ها انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا