مطالب متفرقه

قیمت بک لینک

بک لینک
وقتی صحبت از سئو به میان می آید، تکنیک های قدیمی اغلب می توانند بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر داشته باشند. در روزهای اولیه سئو، یکی از رایج ترین روش ها خرید بک لینک بود. این یک فرآیند ساده بود: مدیران وب‌سایت‌ها به دایرکتوری‌ها می‌رفتند و لینک‌هایی را می‌خریدند که به سایت آنها اشاره می‌کردند.

این یک راه موثر برای افزایش رتبه سایت بود زیرا بک لینک ها یکی از عوامل اصلی رتبه بندی بودند. با این حال، موتورهای جستجو راه طولانی را طی کرده‌اند و اکنون سایت‌هایی را که درگیر خرید لینک هستند جریمه می‌کنند.

اگر هنوز به خرید بک لینک فکر می کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید:

1. خرید لینک برخلاف دستورالعمل های گوگل است.

اگر می خواهید سایت شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، باید طبق قوانین آنها عمل کنید. و دستورالعمل‌های گوگل به وضوح بیان می‌کنند که خرید لینک‌ها غیرممکن است.

اگر در خرید لینک گرفتار شدید، ممکن است با یک جریمه دستی مواجه شوید. این بدان معناست که سایت شما در نتایج جستجو کاهش می یابد و بازیابی آن بسیار دشوار خواهد بود.

2. خرید لینک یک راه حل کوتاه مدت است.

حتی اگر توسط گوگل گرفتار و جریمه نشده اید، خرید لینک تنها یک راه حل کوتاه مدت است. این روزها، گوگل در جلب خریداران و فروشندگان لینک بسیار خوب عمل می کند و در نهایت به دنبال شما خواهند آمد.

زمانی که این اتفاق بیفتد، رتبه سایت شما دچار مشکل می شود. فقط ارزش ریسک کردن را ندارد.

3. خرید لینک می تواند به شهرت شما آسیب برساند.

علاوه بر مخالفت با دستورالعمل های گوگل، خرید لینک ها توسط جامعه عمومی سئو نیز مورد بی احترامی قرار می گیرد. اگر گرفتار شوید، می توانید به اعتبار خود آسیب وارد کنید و کار با سایر سئوکاران را دشوار کنید.

4. خرید لینک هدر دادن پول است.

به جای خرید لینک، باید پول خود را صرف سایر فعالیت های سئو کنید، مانند بازاریابی محتوا و کسب لینک. اینها بسیار موثرتر هستند و شما را با گوگل به مشکل نمی اندازند.

اگر هنوز وسوسه خرید لینک هستید، توصیه می کنیم در این مورد تجدید نظر کنید. فقط ارزش ریسک کردن را ندارد. بسیاری از استراتژی‌های عالی دیگر برای سئو وجود دارد که شامل شکستن قوانین نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا